Herinstallatie Win7 starter op HP Mini 110-1150ED

Status
Niet open voor verdere reacties.

laurensho

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Hallo,

Ik heb een HP Mini 110-1150 ED. Ik heb een fout gemaakt, die niet meer te herstellen is, en dus wil ik mijn OS opnieuw installeren. "Geen probleem!", aldus HP. Volgens het boekje, en ook de website kan ik in Recovery Manager, een programma van HP dat met de PC word meegeleverd, gewoon "Systeem opnieuw installeren" aanklikken. Het is echter zeer moeilijk deze button te vinden... Aangezien de HP mini niet over een DVD-drive beschikt, kan ik er dus ook niet gewoon een DVD'tje instoppen. Iemand enig idee hoe ik nu alsnog mijn OS opnieuw kan installeren?

Laurens

hoi,

Je kunt Windows 7 gewoon downloaden met torrents,
En als je eenusb stick hebt van ong 4GB of meer dan kun je met win2flash Een iso converteren naar usb stick, die kun je vervolgens in de laptop doen en booten en installeren.

meer info: http://dottech.org/featured/9157

Mvg Windowsfaq

Is het niet te doen met een externe dvd-speler. Misschien wil je graag weer de zelfde "HP uitgangssituatie" van Windows 7.

Ik ben het eens met WindowsFaq, je kunt gewoon via een usb stick je windows opnieuw instaleren...

i.p.v win7 starter. Windows 7 Home Premium eropzetten is veel beter

Maakt niet uit wat je er op zet. Ik draai Windows 7 Ultimate op een zeer oude laptop. En dan gaat prima mee, het is wel verstandig om Starter er op te houden i.v.m met je CD key.

Geen idee of dat uitmaakt, maar dan heb je hem in iedergeval legaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan