Herinstallatie windows vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin71239

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Hallo, voor windows XP heb je een soort bestand voor de code voor windows te activeren. Dat heb je toch ook voor vista? En zo ja hoe heet dat bestand?

Gr. Erwin

hiermee mogen we je niet verder mee helpen wel kan ik je vertellen dat je moet zoeken op "vista wga"

Waarom zou je me niet mogen helpen het is gewoon legaal. En hij vind hem niet?

Heb je een legale code? Ga dan naar start-> rechtsklik op Computer -> eigenschappen. Onderaan kun je dan je Windows activeren..

Ja snap ik ook wel. Maar ik wil me vista herinstalleren maar.. De code is al 2 keer gebruikt. En daarna gaat die het niet meer doen. Dus toen las ik dat er een bestand was van de activatie Maar hoe heet dat bestand.

Daar mogen wij je helaas niet verder mee helpen, omdat het uiteindelijk toch neerkomt op het omzeilen van de Windows beveiliging, en hoewel jij dan misschien wel een legale code hebt, kunnen anderen met een niet-legale code hiervan profiteren..

Ik zou zeggen, gebruik google ;)

Ja maar die vind ik niet en dan gata me vista eraan als ik het niet dfoe en denk maar niet dat ik hem aan een ander geef. :S alsjeblieft help me. Me eige pc is total kapot

als je opstart gata die niet aan blijft die bij Ogen blik gedult.

als je een legale code heb kan je die net zovaak activeren op dezelfde pc als eerste installatie als je maar wilt .. aangezien er niets veranderd aan je hardware en ik nu onderhand al wel 5x opnieuw vista erop gezet heb heb ik daar nog nooit een probleem bij ondervonden

euh hoe moet ik dat zien ? :o

heb gewoon een OEM license

ook al heb ik deze vista niet gekregen bij de pc :cool: wel zelf gekocht natuurlijk
maar goed ik denk dat je ff op google moet zoeken naar : vista wga key backup of zoiets
er is een ( omweg ) voor je activatie maar zoals je weet mogen we dat hier niet
bespreken

Succes:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan