herinstallatie xp home lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

margot49

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2004
Berichten
11
Ik wil XP home edition opnieuw installeren. Ik heb mijn harde schijf opnieuw geformateerd en start XP vanaf cd-rom. Er worden een paar bestanden gekopieerd en dan krijg ik de melding dat een bepaald bestand (steeds een andere) niet kan worden gekopieerd. Ik kan dan niet verder.

Wat is er aan de hand? Hoe krijg ik XP weer geinstalleerd? Het is een legale kopie. Om te controleren of er iets mis was met de cd heb ik ook al een andere legale kopie geprobeerd. Daar gebeurde hetzelfde.

Alvast dank voor de hulp.
Margot
 
Hallo.

Je harde schijf zal problemen hebben met kopieeren,het opslaan van de bestanden.
Partioneer de harde schijf maar eens opnieuw,zodat echt alles eraf is,dat zal het installeren wel gaan.
 
Heb je de partities verwijdert en weer aangemaakt?
Ik heb dat vroeger ook gehad, en door telkens opnieuw te proberen lukte het uiteindelijk toch.
 
Ik heb geen nieuw geheugen geplaatst
Ik heb ook al nieuwe partities aangemaakt
Ik heb het inmiddels alweer 5 keer tevergeefd gepobeerd..

Margot
 
Ik verdenk toch je geheugen, dat er een reepje defect is, ik zou het eens proberen met een andere geheugenbank.

Groeten Oossie
 
Even de afloop...
Heb nog aan geheugen gerammeld, opnieuw 6 keer geprobeerd, terug naar winkel waar ik pc had aangeschaft.

en..........installatie lukte in 1 keer!!!

Je begrijpt dat ik er niets meer van begreep. De medewerker keek me schouderophalend aan. Ik ben toen maar de plantjes water gaan geven.
Dank voor jullie reacties.

Margot
 
Dat is mooi!!
mijn vraag heeft hij jou cd gebruikt of die van hem zelf?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan