herinstallatie XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

borryjakkie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 aug 2006
Hey,

aangezien mijn interne cdrom speler kapot is, kan ik windows niet meer herinstalleren vanaf de cd. Heb ook een externe dvd-speler maar daar lukt het dus ook niet mee.

Iemand die me kan zeggen hoe het wel nog kan?

Greetz

Hoi Barry,

Misschien moet je even in de bios kijken, en hem zo zeten dat je vanaf de CD/DVD Rom kan booten.

Hey,

bedankt voor je reply maar had gekeken in de bios maar daar kan je enkel kiezen tss de 4 standaardopties (cdrom, hard disk, diskette, lan). Nieuwe speler is aangesloten via USB dus vrees dat dat niks wordt.

Andere mogelijkheden?

Greetz

Laatst bewerkt:
Heb je de mogelijkheid "boot from USB" of "try other boot devices"?

kun je de kapotte cd speler niet afkoppellen? Dan neemt hij volgens mij automatisch de dvd speler.

Dvdspeler uit de case halen en vervolgens in pc zetten lijkt me de kortste klap, tenzij je de case niet open kunt krijgen ...

1. Heb je de mogelijkheid "boot from USB" of "try other boot devices"?

Hmm denk het niet, bij boot menu stond niets van USB of other devices
2. kun je de kapotte cd speler niet afkoppellen? Dan neemt hij volgens mij automatisch de dvd speler.

andere speler is intern, ingebouwd in laptop dus dan moet hij al helemaal open

3. Dvdspeler uit de case halen en vervolgens in pc zetten lijkt me de kortste klap, tenzij je de case niet open kunt krijgen ...

Gaat hier om een laptop dus weet niet in hoeverre dit mogelijk is. En de case gaat niet zomaar open vrees ik. Het gaat om volgende speler: http://www.ciao-shopping.nl/Freecom_Classic_DVD_RW_Double_Layer__357941

Bedankt voor de vele reacties:thumb:

greetz

Dan een andere speler in je laptop doen, een andere oplossing zou ik niet weten, kost een paar euro's maar dan heb je ook weer een werkende laptop

de rom is er makkelijk uit te halen meest al een schoefje aan de onderkant of onder het toetse bord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan