herinstalleren Fujitsu Siemens Amilo Pi 2515

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amilo 2515

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2008
Enige tijd geleden heb ik de Fujitsu Siemens Amilo Pi 2515 aangeschaft. Helaas ben ik een beetje dom geweest en zit er een Trojaans paard als virus op. FujitsuSiemens zelf heeft mij hierop gezegt dat ik de computer opnieuw moet installeren en formateren. Helaas heb ik de recovery-cd niet meer. Kan iemand mij hieraan helpen?

Waarom niet de Trojan Horse gewoon verwijderen op de juiste manier??

Weet je welke trojan horse je hebt?
Welke anti-virus software gebruik je?
Welke anti-spyware software gebruik je?

Wat heb je al geprobeerd om de Trojan te verwijderen?

Weet je welke trojan horse je hebt?
Welke anti-virus software gebruik je?
Welke anti-spyware software gebruik je?

Wat heb je al geprobeerd om de Trojan te verwijderen?

Ik heb Windows Live OneCare, en ik weet niet meer precies welke Trojan ik heb. Er zat iets met UNDO in volgens mij als WindowsLive OneCare meld dat er een virus op de computer zit. Wanneer ik dan op verwijderen druk of opschonen komt het toch terug.

Doe eens een online scan bij Ewido:

http://www.ewido.net/en/onlinescan/

OK, dit ben ik nu aan het proberen. Ik heb ook een link van de IT van mijn moeders werk gekregen. Zal het een voor een proberen. Alvast bedankt. Maar ik was nog vergeten te vertellen dat de Trojan ook enorm veel sex-flimpjes op mijn computer plaatst die ik niet kan verwijderen. Volgen Fujitsu-Siemens kan de Trojan hiermee mij gegevens en wachtwoorden lezen.

Wacht even het resultaat van de scan af...

Terwijl Ewido nu aan het scannen is komt WindowsLive OneCare ineens met de melding van de Trojan: Trojan:Win32/Vundo.gen!D. ik kan hem wel wegklikken mar dan kot íe per direct weer terug. Toch maar op opschonen klikken?

Die Win32/Vundo.gen is een heel gemene en listige Trojan!!!

Hier (in het Engels) uitgebreide uitleg en verwijder instructies!

http://forums.majorgeeks.com/showthread.php?t=146651

Als ik deze link volg, moet ik nog een link volgen, en dan kan ik op nog een paar links klikken en ga zo maar door. Welke moet ik precies hebben?
Verder wordt het ergens tussen die links aangeraden om eerst ewido zijn werk te laten doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan