herinstalleren oude office 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

forche

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2008
Beste,
ik installeerde onlangs office 2007 maar ik wil graag terug switchen naar men oude office 2003. Hebben jullie een idee hoe ik dit kan doen?
Ik heb al geprobeerd die office 2007 te verwijderen maar hij wil maar niet weg gaan.

Dank u,
Forche

Ga naar start, configuratie scherm, software en selecteer in de lijst office 2007 en klik op verwijderen.

je kan 2003 ook naast 2007 zetten. heb je de beschikking over beide versies.

Ik heb ook hetzelfde probleem. Ik heb microsoft office 2003 op mijn computer staan maar had laatst 2007 geïnstalleerd, dat wou ik dus niet meer, Heb ik dat van 2007 proberen te verwijderen met "start, configuratie scherm, software en selecteer in de lijst office 2007 en klik op verwijderen." zoals iemand al zei. Dat wou niet lukken dus heb ik een "uninstaller" gedownload om office 2007 eraf te krijgen. Dat is wel gelukt, maar ik krijg office 2003 nog steeds niet geopend.

Als ik op een link ervan klik staat er:

66486669.png

Wat kan ik doen om dat terug te laten werken? :confused:
Alvast bedankt!

office 203 en 2007

probleem ook gehad, uiteindelijk wel gelukt, en wel als volgt;

- met behulp van REVO Uninstaller (freeware) in de "gevorderd mode" zowel 2003 als 2007 versie verwijderen
- 2003 versie opnieuw geinstalleerd

succes

peter

Bedankt! maar mijn probleem is dat ik mijn cd van office 2003 kwijt ben, dus kan ik het niet opnieuw instaleren. :confused:

Bedankt! maar mijn probleem is dat ik mijn cd van office 2003 kwijt ben, dus kan ik het niet opnieuw instaleren. :confused:

Waarschijnlijk heb je destijds bij het installeren van 2007 opgegeven datie oudere versies moest verwijderen.

Als je de cd niet meer hebt, is het inderdaad moeilijk installeren. Dat wordt dan of zoeken, of kopen, of lenen of een verboden weggetje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan