herinstalleren van Incredimail

• Onderwerp starter Onderwerp starter viv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

viv

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2002
Ik heb Incredimail verwijderd (via configuratiescherm) en opnieuw geïnstalleerd maar het rare is : ik dien niets meer in te vullen (inkomende server/uitgaande/gebruikersnaam/paswoord). En Incredimail start opnieuw zoals het was (met al mijn contactpersonen erin en de mails die erin stonden). Hoe kan dit ?????? Ik wou alles herinstalleren omdat ik problemen had (kreeg wel 10x dezelfde mail in mijn inbox en het downloaden van de inkomende mails duurt eeuwig - kreeg ook melding dat de server alle inkomende berichten niet kan downloaden!). Weet iemand raad ?

Dan moet je na het verwijderen van het programma ook het mapje uit program-files verwijderen ook in de map Application Data kunnen nog gegevens blijven staan.
Maar heb je nog steeds last van die fouten ?

Na het verwijderen staat er nog een map in ProgramFiles. Deze dien je ook eerst te verwijderen. Scan dan met regcleaner om de laatste restjes van het mailpakket te verwijderen.
Maar scan in ieder geval je systeem op spyware/virussen, 10 x hetzelfde duidt op een ander probleem

heb het progje er terug afgedaan via config.scherm en ook de map software. heb de pc laten zoeken naar Incredimail en alle bestandjes zijn weg...
Ja het probleem is/was er nog : als ik op ontvangen klik zie ik dat er 19 berichtjes zouden moeten binnenkomen. Maar het downloaden duurt "eeuwig" en dan zijn het steeds dezelfde berichtjes die binnenkomen ! en na een tijdje stopt incredimail met downloaden "fout : server kan alle inkomende berichten niet downloaden" time out error !! Ik ga nu opnieuw Incredimail proberen installeren. Vroeger werkte het prima. Alleen is de pc naar de winkel gemoeten. Opnieuw instellen van Windows XP - zodat incredimail eraf was. Heb het er terug opgezet met het gekende resultaat !! Oh ja, de computer wordt gescanned met Kaspersky (vroeger met Norton) en er staat ook een Windows Antispyware op nu. Ligt het daar misschien aan ?

Kap af en toe het binnenhalen af, zo komen ze in ieder geval na verloop wel binnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan