Herinstalleren van Windows Vista Home Premium (32-bit)

Status
Niet open voor verdere reacties.

canstro

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2009
Berichten
134
Ik heb dus zo'n herinstallatie DVD liggen , en ik wil dus vista home premium op nieuw installeren, krijg ik een foutmelding dat het niet gaat, en als ik het toch wil installeren ik opnieuw moet beginnen, maar ik krijg het elke keer opnieuw...
 
Zo eens een paar vragen:
1. Heb je nog aan de partities van de harddisk gezeten? Bijv. omgezet van FAT32 naar NTFS, of verkleind danwel vergroot, danwel nieuwe partities gemaakt en/of (recovery-)partities gewist etc.?
2. Stond het originele besturingssysteem nog op je computer, of heb je (zelf) het originele besturingssysteem vervangen door een andere?
3. Heb je misschien ook nog andere besturingssystemen erbij geplaatst (zoals bijv. Windows7 etc.)?
4. Zit de originele harddisk nog in het systeem of heb je die vervangen door een andere?

Vraag je bovenstaande zaken even af, schrijf op wat je daarover bedacht hebt, en bel dan de helpdesk van de leverancier en/of fabrikant van je systeem voor verdere hulp.

Succes,

Tijs.
 
Even ter info : Het probleem is opgelost, ik heb geprobeert om te booten vanaf de cd dat is ook niet gelukt, en dan kon ik niets meer doen met mn pc, heb ik effe windows xp pro der op gezet en dat ging zonder problemen, en van daaruit weer windows vista, ook zonder problemen ;) toch bedankt voor je reactie!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan