Herinstalleren Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

StevanoH

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2012
Hallo,

Voor mijn moeder heb ik geprobeerd de Asus laptop terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Dit was mogelijk via configuratiescherm, systeem.
Echter na een paar reboots waarin die aangeeft bezig te zijn met de factory resets kwam die uiteindelijk in het volgende scherm waar die vervolgens de foutmelding geeft..

image.jpg

Bij elke herstart geeft die dit aan en vervolgens kan ik niks.

Wat moet ik doen? Want momenteel schiet ik niets op helaas.. :confused: Er is geen CD bij aanschaf bij gekomen.

Er is een mogelijk heid om hernieuw te installeren. Heb je de sticker op de bodem leesbaar? Code niet geven, maar zeg indien het zo is, dan geef ik je een linkje naar een doWnload voor een iso file. Heb je daarbij een lege usb stick van vijf gig of een dvd van ongeveer vier gig? M
Groetjes,
Sander

Er is een mogelijk heid om hernieuw te installeren. Heb je de sticker op de bodem leesbaar? Code niet geven, maar zeg indien het zo is, dan geef ik je een linkje naar een doWnload voor een iso file. Heb je daarbij een lege usb stick van vijf gig of een dvd van ongeveer vier gig? M
Groetjes,
Sander

De product key is leesbaar ja! En heb een stick van 8gb en evt externe hdd

Heb de laptop via USB met een iso opnieuw kunnen installeren. Echter is er nu geen netwerk mogelijk.. Bedraad niet en draadloos niet. De network en ethernet controllers missen allemaal. Hoe los ik dit op? Ook is alles in het engels terwijl ik aangegeven heb dat dit in het Nederlands zou moeten zijn

Merk van de laptop ingeven in Google en zoeken naar de drivers voor al deze hardware. Die kan je altijd terug vinden op de site van de fabrikant.

Dan download je al deze drivers en zet ze op een sticky en dan kan je ze installeren op de laptop van je moeder.

Merk van de laptop ingeven in Google en zoeken naar de drivers voor al deze hardware. Die kan je altijd terug vinden op de site van de fabrikant.

Dan download je al deze drivers en zet ze op een sticky en dan kan je ze installeren op de laptop van je moeder.

Dit is gelukt, ontzettend bedankt!

Ben nu bezig met een Vistalizator voor het veranderen van de weergave taal naar Nederlands aangezien het talenpakket niet lukt op Home Premium.. Ik denk dat ik er zo aardig ga uit komen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan