herinstalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

henky85

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Hallo luitjes, Ik ben in het bezit van de Acer Aspire Notebook 3050.

Bij aanschaf zat hier geen setup cd rom bij. De eerste keer opstarten ging de setup vanzelf. Nou wil ik de computer formatteren en opnieuw installeren. Heeft iemand een idee hoe dat met deze notebook mogelijk is zonder cd rom. Als het goed is zit er zo´n programma op een verborgen partitie, maar hoe kom ik hierin.

Alvast bedankt.

bedankt voor de moeite, ik heb die DVD wel gebrand waar ze over spreken, maar zou niet weten hoe je vervolgens het systeem daarmee moet installeren.

Als ik hem in de dvd lade doe en opnieuw opstart gebeurt er niks, als ik hem gewoon open, staan er wat vage bestandjes op waarmee ik bepaalde programma's kan herinstalleren.

Als je in het BIOS de CD/DVD speler als eerste zet (opstart volgorde) kun je waarschijnlijk opstarten van de DVD, en zo het proces in gang zetten.

Hoi !

@T.S.: Sorry, hoor, maar dat staat allemaal HEEL duidelijk in de handleiding van je lappie !

Evt. op de Acer-site gratis te downloaden !

Greetz,

Harry.

ik heb het al voor elkaar, staat trouwens niks over in me handleiding, wel hoe je een recovery cd moet branden maar niet over hoe je vervolgens daadwerkelijk je systeem hersteld.

heb de laptop helemaal opnieuw geinstalleerd en hij werkt weer als een tierelier.:thumb:

Bedankt voor de reacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan