herinstalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

solidacid

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mei 2009
hier een vraagje over het installeren van een programma dat al een keer eerder geinstalleerd is, weer verwijdert en later weer geprobeert te installeren maar dan geeft de computer aan dat er al een versie van dit spel is geinstalleerd. hoe verwijder ik compleet de vorige installatie terwijl ik nergens op de computer iets ervan kan terugvinden zodat ik het spel opnieuw kan installeren

Als je via start-> alle programma's dat programma kunt vinden en als je daar een uninstall mogelijkheid vind...klik die aan en volg de aanwijzigingen...
Als dat niet lukt-> configuratiescherm->software en dan afwachten of het prog daar verschijnt. Vervolgens klik je dan >wijzigen/verwijderen< en het uninstall shield hoort te verschijnen, klik en alle data horen weg te zijn...
Na een herstart van je pc zou je dan moeiteloos het prog weer kunnen installeren.
(Je probleem is eigenlijk dat verwijderen van een prog vaak nog restanten achterlaat, waardoor een nieuwe install niet lukt)
Sxxs

Laatst bewerkt:
herinstal

Als je via start-> alle programma's dat programma kunt vinden en als je daar een uninstall mogelijkheid vind...klik die aan en volg de aanwijzigingen...
Als dat niet lukt-> configuratiescherm->software en dan afwachten of het prog daar verschijnt. Vervolgens klik je dan >wijzigen/verwijderen< en het uninstall shield hoort te verschijnen, klik en alle data horen weg te zijn...
Na een herstart van je pc zou je dan moeiteloos het prog weer kunnen installeren.
(Je probleem is eigenlijk dat verwijderen van een prog vaak nog restanten achterlaat, waardoor een nieuwe install niet lukt)
Sxxs

hey bedankt voor de reaktie het is een gegeven dat ik nergens informatie kan vinden niet onder software niet onder programmas en zelfs op de schijf waar het op hoort te staan staat is niets meer te vinden :confused:

Sommige software laat een speciale registersleutel achter zodat je een demoversie niet telkens opnieuw kunt installeren.
Je kunt handmatig in je register op zoek gaan naar sleutels die de naam van het programma of de producent dragen, en ze verwijderen.
De befaamde "Jouni Vuorio Registry Cleaner 4.3" (de laatste gratis versie) heeft die mogelijkheid.

Als het niet gaat om een beveiliging maar een echte fout, kan een automatische scan naar foute sleutels heil brengen.

Ditalles natuurlijk op eigen risico.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan