Herkenings punt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tinkelbel

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Geacht Forum;
:mad: Ik had een programma geinstalleerd op de pc en weer verwijderd daar ik een nieuwere versie heb gekregen, voor dat programma moet je een ID & een serienummer opgeven,
Wat ik ook gedaan had, maar nu ik het nieuwe programma wil installeren krijg ik steeds de melding dat het programma het oude idnummer & serienummer heeft gevonden, en start dan gewoon het oude programma weer op ondanks dat ik dat had verwijderd.
Ik heb van alles geprobeerd om die oude gegevens uit mijn pc te verwijderen maar dat wil maar niet lukken elke keer komt weer die melding dat het programma die oude gegevens heeft gevonden.
Wie weet hoe ik die oude gegevens voorgoed kan verwijderen?

Ik stop maar met deze vraag, daar ik het programma maar weg heb gedaan en naar een andere oplossing ben aan het zoeken.

Laatst bewerkt:
Waar worden deze gegevens weggeschreven? Als dit in het register is kan je het met een registry cleaner doen (bijv. Registry Medic of Regcleaner)

Waar worden deze gegevens weggeschreven? Als dit in het register is kan je het met een registry cleaner doen (bijv. Registry Medic of Regcleaner)

Ik weet niet waar de gegevens worden weg geschreven, wist ik het maar dan kon ik ze misschien zelf wel verwijderen.
Tinkelbel

zet het oude progg er weer op .
en dan upgrade met de nieuwere versie

zet het oude progg er weer op .
en dan upgrade met de nieuwere versie

Ook dat heb ik geprobeerd maar ook dat lukt niet,
heb ook verschillende Registry programma's laten draaien lost niet het probleem op.
Jamer misschien dat een ander nog een oplossing heeft die wel werkt en het probleem verhelpt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan