Herkennen Cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

guusscheuten

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Ik zit met een probleem. Ik wil graag een aantal cd's branden, maar wanneer ik de lege cd's in de cdrom doe dan herkent de computer hem niet. En ik dacht in eerste instantie dat het aan het soort cd lag, maar nu heb ik andere geprobeerd en daar heeft hij hetzelfde probleem. Nu heb ik deze beide soorten cd's ook op een andere computer geprobeerd en daar herkent hij ze ook niet.
Ik heb echt geen idee waar ik het probleem moet zoeken en waar het aan ligt.
Kan iemand mij hierbij helpen?

Alvast bedankt!

Kennelijk heb je een doosje / spindle beroerde schijfjes te pakken. Het feit dat de schijfjes op 2 pc's problemen opleveren, doet vermoeden dat er met de branders niets mis is. Heb je al de oude / vertrouwde schijfjes geprobeerd (met welke je voorheen wél altijd resultaat behaalde?)

Ik zelf heb nieuwe schijfjes gekocht en deze werden niet herkent door het brandprogramma, sonicstage, en niet door de computer. Ik kan hem wel openen, maar wanneer ik kijk bij eigenschappen dan staat er bestandssysteem onbekend en het aantal beschikbare bytes is ook 0, terwijl ik er nog nooit wat mee gedaan heb.
Ik dacht dat het een de cd's lag, en dus heb ik de oude cd's waarmee het wel altijd lukt geprobeerd maar met deze cd's is precies het zelfde aan de hand.
Het gekke is dat de computer wel cd's herkent waar al wel wat op staat.

Mvg,

Guus

Dan in apparaatbeheer de speler verwijderen en opnieuw opstarten, dan zou het opgelost moeten zijn.

Ik weet hoe je hem moet verwijderen, maar hoe krijg ik hem dan terug, voordat ik iets doe dat ik niet meer kan herstellen!

Alvast bedankt voor alles:thumb:!

opgelost?

hai Guus,
Is jouw probleem met voorgaande antwoorden opgelost?
Want dan is dat ook gelijk een antwoord op mijn probleem?
grt Anabel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan