Herkent hdd niet in deze computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0169

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2008
Hoi,
Ik heb een Samsung sata hard disk van 500 Gb aangesloten op mijn computer, nu wordt hij wel herkent in de bios en in apparaatbeheer, maar ik kan er niet bij via 'Deze Computer'. Wat moet ik doen om er voor te zorgen dat hij dat wél doet?
Alvast bedankt.

Al gekeken in Systeem Beheer - Computer Beheer- Schijf Beheer of de partitie geactiveerd is?

Toevallig, ik heb exact hetzelfde probleem, wilde er zelf een topic over openen, maar reageer hier maar even, als gast0169 het niet erg vind... (?)

Hoe kan ik zien of de schijf geactiveerd is?

schijf activatie

De schijf is geactiveerd als U heb in deze computer ziet staan en U er in kan.:)

nu wordt hij wel herkent in de bios en in apparaatbeheer, maar ik kan er niet bij via 'Deze Computer'
.

Dan vindt hij hem toch ook niet in schijfbeheer ??

Mooi weer iemand blij gemaakt bij dit trieste weer.:thumb::D;)

Ik heb een vraag

ik heb 3 weken geleden een LaCie externe hdd gekocht seagate 250 GB maar toen ik hem van het stroom heb afgehaald en er weer op had gezet herkende mijn computer deze disk wel maar in deze computer stond hij er niet bij ik had vandaag dan de drivers verwijderd en had de hdd dan weer opnieuw aangesloten mijn computer zij toen nieuw hardware gevonden maar kan de drivers niet vinden ik werk namelijk met vmware en daar stonden de instellingen op die ik dus nu kwijt ben en ik speelde daar van ook spelletje ik ben daar een beetje kwaad over HELP !!!!

Hallo,

Staan er in deze computer netwerkschijven bij U computer, dat is meestal de oorzaak dat de ex harde schijf niet in deze computer wordt gezien.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan