herkent kleuren cartridge niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

J.B.G.

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2006
mijn epson styles C46 herkent opeens de cartridge niet meer terwijl dat nog nooit gebeurd is hij herkent zwart wel en de kleur opeens niet meer ik print niet veel dus slijtage is het niet zondag nog geprint en toen nog geen probleem

Krijg je ook een of andere foutmelding? Of werkt het printen gewoon niet.

Lang niet gebruiken kan ervoor zorgen dat inkt verdroogd en daardoor niet werkt. Patronen zijn niet luchtdicht afgesloten, omdat ze dan vacuum zouden trekken bij het printen en er dan helemaal niks meer uit zou komen.

herkent cartridge niet meer

ik krijg 2 meldingen 1 is kan cartridge niet herkennen en als ik dan reset en opnieuw probeer ook de melding cartridge niet goed geinstalleerd ik heb er ook al een nieuwe cartridge ingezet maar krijg de zelfde meldingen en ik print niet veel maar wel regelmatig

na iedere nieuwe instalatie krijg ik de melding kleuren cartrigde is niet juist geinstaleerd of de melding de geinstaleerde cartrigde kan niet herkent worden diit zijn de exacte meldingen

het beroerde is dat ik niets kan beginnen als ik de spuitmondjes wil reinigen krijg ik de melidng te weinig inkt hievoor

Dan lijkt het erop dat hij verstopt zit. Zijn het originelen, of nagevuld. Heb je al andere geprobeerd?

nee het zijn geen orginele maar imitatie maar heb altijd dezelfde gehad nooit problemen

wat zit er dan verstopt volgens jou en wat kan ik er dan aan doen

Probeer eerst eens een andere cartridge (nieuwe) dan weet je in ieder geval zeker dat je het daarin moet zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan