Herkent mijn USB headset ineens niet meer/

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ditto

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 dec 2014
Ik heb nu al een tijd een USB headset, nooit problemen of dergelijken mee gehad, tot gister ik een foutmelding kreeg waarin staat:'Het USB-apparaat word niet herkent'. Als ik dank zoals gewoon met windows hem erin plug en naar stuurprogramma's zoek krijg ik: 'Unknow 'device'
'Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43)'

Ik vraag me af hoe dit kan zo ineens en of het aan me pc of headset ligt. En wat ik er natuurlijk tegen kan doen.

bij voorbaat dank.

Ja, Windows 7. Ik heb het geprobeerd, maar het is niet gelukt. Hij gaf weer het zelfde aan Unknow device - Mislukt. Kan het zijn dat de USB van de headset stuk is?

Je kunt een systeemherstelpunt naar een datum toen het nog werkte proberen.
Een andere USB poort.
Alles in apparaatbeheer w.b. de USB items deïnstalleren en opnieuw opstarten, dan worden de drivers weer geïnstalleerd door windows.

Vraag mij af wat er is geïnstalleerd qua software waardoor dit probleem is ontstaan.

Headset in een andere PC/notebook al geprobeerd?

Of deze fixit.

Of verwijder het onbekende apparaat eens in Apparatenbeheer, herstart en sluit dan opnieuw aan.

Laatst bewerkt:
Je kunt een systeemherstelpunt naar een datum toen het nog werkte proberen.
Een andere USB poort.
Alles in apparaatbeheer w.b. de USB items deïnstalleren en opnieuw opstarten, dan worden de drivers weer geïnstalleerd door windows.

Vraag mij af wat er is geïnstalleerd qua software waardoor dit probleem is ontstaan.

Headset in een andere PC/notebook al geprobeerd?

Ja, ik heb sinds kort een andere laptop ook die gebruik ik vaak s'avonds, daar heb ik de headset ook af en toe in geplugt en weer terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan