ron woodman
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 nov 2000
Ik heb een HP Paviljon dv1055ea laptop
met een intel(R) PRO/Wireless 2200BG Netwerk connection card. Zat er standaard in.
OS = XP Home sp2
Intel Pentium M
processor 1,4 GHz
kloksnelheid 795 Mhz
512 MB intern
Ik heb spybot/ms antispy & zonealarm draaien als bescherming.
Nu het probleem
Als ik Ad-aware start en er dient een update van de definities gedownload te worden of als ik limewire opstart dan krijg ik 2 sec een blauw scherm en start mijn pc opnieuw op.
Daarna krijg ik een fouten rapport met de medling dat dit probleem bekend is bij Intel en dat het te maken heeft met de drivers van de 2200bg wireless networkcard. Dan download ik nieuwe drivers bij intel ,installeer deze maar het probleem blijft bestaan?
Heeft hier iemand ervaring mee?
THNX
Groet, Ron
met een intel(R) PRO/Wireless 2200BG Netwerk connection card. Zat er standaard in.
OS = XP Home sp2
Intel Pentium M
processor 1,4 GHz
kloksnelheid 795 Mhz
512 MB intern
Ik heb spybot/ms antispy & zonealarm draaien als bescherming.
Nu het probleem
Als ik Ad-aware start en er dient een update van de definities gedownload te worden of als ik limewire opstart dan krijg ik 2 sec een blauw scherm en start mijn pc opnieuw op.
Daarna krijg ik een fouten rapport met de medling dat dit probleem bekend is bij Intel en dat het te maken heeft met de drivers van de 2200bg wireless networkcard. Dan download ik nieuwe drivers bij intel ,installeer deze maar het probleem blijft bestaan?
Heeft hier iemand ervaring mee?
THNX
Groet, Ron