Herstart naar installie sp2

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjaakmans

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jan 2006
Hallo,

Ik heb sp2 geinstalleerd, op een pc waar nog niks op staat ook nog geen updates.
De installatie gaat zonder fouten maar zodra ik de pc opnieuw opstart dan gaat hij automatisch rebooten.
Ik kom niet eens in Windows.
Ik kan wel in veilige modus komen maar dan moet ik gewoon de standaard veilige modus hebben en niet de gene met de netwerk verbinding of iets dergelijks want dan gaat de pc weer rebooten.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Groeten,

Sjaakmans

Laatst bewerkt:
Als de veilige modus gestart is dan zou je eens in apparaatbeheer moeten kijken of daar een uitroepteken of een cirkel met een kruis erin voor een apparaat staat. Als dat zo is dan heb je de oorzaak gevonden en kun je aan probleemoplossing gaan doen. (andere / betere driver cq. het apparaat even uitschakelen in de hardwareconfiguratie en dan nog eens proberen normaal op te starten)

Pasja zei:
Als de veilige modus gestart is dan zou je eens in apparaatbeheer moeten kijken of daar een uitroepteken of een cirkel met een kruis erin voor een apparaat staat. Als dat zo is dan heb je de oorzaak gevonden en kun je aan probleemoplossing gaan doen. (andere / betere driver cq. het apparaat even uitschakelen in de hardwareconfiguratie en dan nog eens proberen normaal op te starten)
Ik heb even gekeken maar er staan geen foute apparaten tussen of apparaten die niet werken. :(

Ik ben nu begonnen met de pc helemaal te updaten misschien is dat het.

Groeten,

Sjaakmans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan