Herstarts

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter.van.Hel

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2001
Berichten
98
Ik worstel intussen al enkele maanden met het probleem dat de computer opnieuw opstart als ik studio 8 opstart. Ik heb dit programma nodig om analoge beelden binnen te halen de reden dat ik de studio de luxe kaart van pinacel heb gekocht. Systeem heeft al drie keer, totaal zo'n drie weken bij de leverancier gestaan en ik heb intensief met pinacel gemaild.

Weet haast zeker dat het te maken heeft dat er ook een usb poort ingebruik is. Mijn vorige usb toetsenbord vervangen gaf toen oplossing (tijdelijk). Herstarts als ook de usb logitech cam actief was, met de nieuwste software deed hij het weer. Nu herstarts als de ISDN adaptor actief is niet eens online maar het ledje PC brandt dan. Zet ik ISDN uit kan ik gewoon studio 8 opstarten. Heb een aantal keren de zaak opnieuw geinstalleerd want die spontane herstarts zijn natuurlijk funest voor je systeem.

Heb de nieuwste usb drivers van asus geinstalleerd.
Ik weet het niet meer HELPMIJ.

ASUS P4t533, Pentium 2.4G, 512 MB RIMM, Studio de Luxe Pinnacle, ASUS ik dacht 8220 in ieder geval met 64 mb ram.
 
kheb ook zoiets gehad... met printer office scanner en dergelijke.... bij mijn was mn intenre geheugen naar de donder...... kweet niet of je der wat aan heb maar tochhh
 
Het geheugen is al een keer vervangen, dit gaf overigens wel verbetering. Ik had toen een nog veel instabieler systeem. Wie weet heb je gelijk en is het geheugen nog niet optimaal. Maar waarom dan steeds in combinatie van een USB-apparaat samen met studio 8, en werken andere toepassingen wel goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan