Herstel dvd niet gemaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theow

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2006
Ook ik heb dit probleem met een acer aspire 5612.
Er was geen recover cd gemaakt (systeem is van mijn neefje) computer bleef maar opstarten na de boot en zoeken naar windows (geinstaleerd XP)
windows eropnieuw opgezet, gelijk maar ntfs partitie op c van gemaakt. Start dan goed op maar geeft een scherm die ik niet kan instellen als breedbeeld. (rondjes zijn dus ovaal)
Nu zit ik met het probleem dat ik van de video kaart Nvidia gforce go 7300 geen goede drivers kan downloaden. Alles afgezocht, tevergeefts. Acer adviseerd om voor 60 euro een recover cd te bestellen. Helaas geven ze geen antwoord op de vraag als de cd het niet doet. Waarschijnlijk geld kwiijt!
Ik leef met je mee, zit dus in het zelfde schuitje.
Het antwoord op jouw vraag is dus dat windows er op nieuw opzetten niet de oplossing is.

Ik volg met belangstelling de discussie.
ook voor mij geldt wie kan me helpen aan een recoveryCD voor deze aspire
Ps. in amerika te koop voor 10 dollar maar in europa doet acer moeilijk (60 euro)
jammer

acer heeft normaalgezien ook een recovery partitie.
de toetsencombinatie staat in de manual maar normaalgezien is dat alt + f10 (alt + f11 kan volgens naar het schijnt ook) het zal afhangen van het model

Bedankt voor je reactie maar Alt F10 werkt niet wat wel zou moeten volgens handleiding. En o ja D2D is enabel gezet.

bel eens naar acer. zeg dat alt + f10 niet werkt en in mijn geval toch allesinds hebben zij dat dan gerepareerd :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan