herstel partitie voor toshiba satellite l670-1dt w7 64 bit

• Onderwerp starter Onderwerp starter kaloo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kaloo

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2007
Beste mensen, toen ik gisteren mijn laptop wilde terugbrengen naar zijn fabrieksinstellingen bleek de herstel partitie niet te benaderen, en bij deze laptops wordt geen cd meegegeven. Verzuimd om er zelf 1 te branden dus is mijn vraag: kan iemand deze partitie ter download beschikbaar stellen of een site misschien waar dat te krijgen is?Toshiba zelf geeft niet thuis in dit soort zaken . bedankt en groeten v Kaloo

Je zou kunnen overwegen om gewoon een verse Win 7 installatie te doen en daarna de drivers te downloaden. En dat heeft als voordeel dat je niet opgescheept zit met alle andere reclame meuk die meekomt met de standaard fabrieks installatie van Toshiba.

Maareehhh, niet te benaderen: weet je het wel zeker? Hoe heb je het gedaan?

Leen een Win7-64 bits installatiedvd van iemand en repareer danwel installeer opnieuw.

bij toshiba kan je een herstel cd kopen kost als het goed is rond de 25 a 30 euro

een systeem herstel heb je dat al geprobeerd dus via bureau accessoires - systeem werkset - systeem herstel

dus niet de normale herstel partitie maar die gewoon in windows zelf zit

herstel toshiba

bedankt voor het reageren> .Ik kan die herstel niet benaderen want als ik links onder naar toshiba merstel etc intik dan komt er:kan TRMCL.cher.exe niet vinden en dan via bladeren kom je wel op toshiba, maar dat bestand is niet te vinden.
Systeemherstel gedaan geen resultaat
een schijf bestellen is mogelijk, maar wel vrij zout om zoveel poen te moeten neerleggen voor iets wat toch gewoon hoort meegeleverd te worden!
heeft iemand van jullie dat bestandje TRMCL.cher.exe misschien voorhanden.
oja, ik heb na zeer veel moeite de F8 open gekregen,maar daar ontbreekt de toshiba herstel optie! thx again en wie nog wat weet, much obliged! gr kaloo

Je bent kennelijk niet de enige met dit probleem, als ik diverse fora zo lees. Ik denk dat je toch het beste een Win7 DVD van iemand kan lenen en dan een verse install kunt doen.

herstel

Ja een verse, dat is idd mooi, maar ik weet niet zo gauw iemand in mijn omgeving die w7 heeft. we zullen maar hopen dat er geen crashes komen die het systeem ontregelen.
thx allemaal greets kaloo

Goedemorgen,

Wat gebeur er als je de 0 inhoud bij het opstarten? zo zou je bij je herstel partitie komen volgens je beschrijving

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan