herstel schijfje branden zoals het in computer idee staat

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Banned
Lid geworden
26 nov 2001
Berichten
16.735
hoi
wie heeft het herstel schijfje gebrand met win 7 ,zoals het in computer idee 06 beschreven staat??
werkt dit goed
heb je er wat aan
wat heb je nodig cd of dvd
 
hoi
wie heeft het herstel schijfje gebrand met win 7 ,zoals het in computer idee 06 beschreven staat??
werkt dit goed
heb je er wat aan
wat heb je nodig cd of dvd

Ik weet niet wat er in de Computeridee staat, maar zo'n herstel-schijfje maak je eenvoudig zelf voor jouw pc met Win 7 zelf, op DVD

Maak een keer een complete systeem-backup en Win 7 vraagt zelf of je ook een herstel-schijf wilt branden.

Heb je een Win 7 dvd, dan heb je de herstelschijf niet nodig.
 
in computer idee staat dat het een herstel schijfje is die niet meer beslaat dan 143MB
ik heb een laptop met recovery op de HDD en recovery dvd's
dus ik neem aan dat dit voor onverwachte dingen is zoals opstart herstel,systeem herstel,windows geheugen coontrole,opdracht prompt
dus ik twijfel nu of ik een dvd moet branden of een cd ,omdat ze het hebben over 143MB:eek:
 
in computer idee staat dat het een herstel schijfje is die niet meer beslaat dan 143MB
ik heb een laptop met recovery op de HDD en recovery dvd's
dus ik neem aan dat dit voor onverwachte dingen is zoals opstart herstel,systeem herstel,windows geheugen coontrole,opdracht prompt
dus ik twijfel nu of ik een dvd moet branden of een cd ,omdat ze het hebben over 143MB:eek:

In dat geval zou ik het wel gewoon doen voor alle zekerheid en veiligheid.

Met de bijgeleverde Recovery set, ga je terug naar fabrieksinstellingen, en ben je dus alles kwijt.

Met een herstel-schijf kun je een beschadigde installatie herstellen vaak met behoud van bestanden en programma's
 
schijfje is gemaakt ,had genoeg aan een CD
bedankt hoor MRMUSIC:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan