herstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannie

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
--------------------------------------------------------------------------------
Even een vraagje als ik een herstel doe met de cd van win xp pro dan moet ik invullen een administrator wachtwoord maar dat heb ik niet dus doe ik enter en dan komt er te staan (Windows:) wat moet ik dan doen om verder te gaan. bvd Gr harry

Het lukt me niet om het inetrnet op te komen het gaat via een router en de computer boven doet het wel.
Maar ineens doet hij het beneden niet meer nadat ik hem gewoon heb uitgezet en de volgende dag gestart heb kreeg ik een scherm tijdens het opstarten dat het tcp\ip netwerktransport niet geinstalleerd was. Ik heb xp pro en pingen doet hij ook. Bvd Gr harry

Kijk eens bij de eigenschappen van je netwerkkaart of TCP/IP er nog wel bij staat.
Probeer anders je netwerkkaart even in apparaatbeheer te verwijderen, dan de pc opnieuw opstarten.
Windows vindt dan nieuwe hardware en kun je de netwerkkaart driver opnieuw installeren.

Om het zeker te weten,kijk je even via hardware of er confilcten zijn,zo ja doen wat crash zegt

uhmm beetje laat zie ik:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan