Herstelconsole probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

44thsavage

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2008
Omdat mijn Windows niet meer opstart ging ik via de herstelconsole een bootfix doen.
maar nu vraagt hij voor wachtwoord.
Ik ben vrij zeker dat ik nooit een wachtwoord heb ingesteld, en geen invullen werkt ook niet.
Ik vind wel oplossingen via safe mode, maar daar raak ik dus ook niet in.
heeft iemand nog een andere oplossing?

Hoi !

PC vraagt bij begin van de herstelconsole een admin. ww.
Als je dat zelf nooit hebt opgegeven is dat mogelijk gedaan door degene die je PC geinstalleerd heeft.

Is dat niet het geval, dat zou niets invullen en 'n tik op "enter"moeten werken.

Werkt dat niet, dan kun je de herstelconsole niet gebruiken, en moet je een z.g. repair-install uitvoeren: http://pchelper.nl/beveiliging-virus-spyware-kennisdatabase-76/repair-install-15083/

Greetz,

Harry.

Dag harry, bedankt voor de reactie!

Ik heb zelf mijn windows geinstalleert, en volgens mij heb ik ook nooit een wachtwoord ingesteld.
en die "enter" werkt niet zoals ik al zei.

Ik heb eens die link bekeken en daar staat dat er een mogelijkheid is dat dingen verloren gaan en je best eerst een backup maakt. denk je dat de kans groot is dat er data verloren gaat, of is dit een standaard veiligheid?

Hoi !

Zelf ben ik nog nooit iets kwijtgeraakt met 'n repair-install, maar uiteraard moet je altijd 'n back-up van je documents & settings hebben.

Greetz,

Harry.

Ik heb het opgelost door een windows op een slave te instaleren, jammer dat ik zo veel tijd heb verloren door een bug zal ik maar zeggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan