hersteldisk

Status
Niet open voor verdere reacties.

BasWC

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2011
Berichten
8
Beste,

Ik heb sinds 1 week een toshiba satellite L670-1dx. En kreeg na installatie van enkele download programma's het bleuscreen. Ik heb toen alles via de windows 7 herstelschijf opnieuw geinstalleerd.

Na enkele 10tallen keren opstarten geeft hij nu aan dat ik er een hersteldisk in moet doen, maar die heb ik niet, omdat ik een herstel schijf heb. Nu is mijn vraag hoe kan ik die maken en is het mogenlijk om via de prompt de herstel schijf de activeren?

graag jullie hulp:confused:

bijvoorbaat dank,
BasWC
 
oke maar hoe kan ik die dan activeren. want wanneer ik de laptop opstart krijg ik een melding dat ik er een disk in moet doen en die heb ik niet
 
@basWC Je doet dan die herstelschijf erin?!
en hoe kom je op die naam joh?
 
ik heb een C: schijf waar windows7 opgeinstalleerd is, en de recoverydisk is de D: schijf dat is het gene wat ik bedoel met hersteldisk/schijf.

Ik weet alleen niet hoe ik die moet activeren want wanneer ik op F8 druk gaf de laptop de eerste keer aan dat ik de laptop kon herstellen maar wanneer ik nu op F8 druk krijg ik alleen de veilige modus etc etc en in de veilige modus kom ik nu ook niet meer dus zit echt met mijn handen in het haar
 
die naam is mijn roepnaam Bas en mijn 2 doop letters W.C. ik weet dat het er grappig uit ziet maar mijn ouders in de tijd hebben daar waarschijnlijk niet bij nagedacht. En ik wilde graag mijn naam erin en anders krijg je bas234 ofzo
 
Je moet eens in je handleiding kijken en dan naar recovery,waarschijnlijk heb je een f knop die je naar je recovery laat gaan zodat je alles opnieuw naar fabrieksinstellingen brengt.
dus even zoeken.
 
Je moet eens in je handleiding kijken en dan naar recovery,waarschijnlijk heb je een f knop die je naar je recovery laat gaan zodat je alles opnieuw naar fabrieksinstellingen brengt.
dus even zoeken.

Dat heb ik geprobeerd maar ik kan de laptop zo niet naar de fabrieks instellingen meer brengen. Is er mischien en anderen manier???
 
Hersteldisc

Het beste wat je kunt doen is een nieuw hersteldisc kopen voor jou systeem. Alternatief is dat je eentje gratis vind. Welke bestuuring systeem zoek je en wat voor pc is het? Heb de gratis opties geprobeerd bij recovery-discs.com ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan