Herstellen OS installatie zonder beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

MAX232

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2001
Berichten
532
Hallo,

ik heb een mini-pc van Medion met Win7 erop. Het is een kastje van 15x15x2cm om achter een televisie te plaatsen als MM-center. Nu is er onlangs iets gebeurt waardoor als ik m opstart het scherm zwart blijft en de pc niets meer wil. Ik heb er meerdere schermen aan gehangen met meerdere kabels maar allemaal geven ze 'Geen signaal' terug. Nu staat er op de HD een herstelpartitie die je normaliter bereikt met F11. Dat werkt dus niet meer. Hebben jullie enig idee hoe ik de computer kan herstellen? Ik heb de originele CD's er gewoon bij maar er zit geen CD-rom in en ik kom dus al niet eens (visueel) in een BIOS.

Gr,

MAX
 
...Nu is er onlangs iets gebeurt...
Wat is er gebeurd dan? Hoe lang heb je dat apparaat al? Geen garantie?
Is het deze?
http://aldi.medion.com/md8340/nl/
MEDION® biedt – uitsluitend voor ALDI klanten – standaard 3 jaar garantie op al haar producten. (moeten ze ook wel want dat is wettelijk bepaald)

even los van het apparaat, windows7
Was deze ook verbonden met internet en/of een netwerk en was windows7 beveiligd? of werkt dat anders bij die apparaten?
 
Laatst bewerkt:
Hoi Erik,

ik dacht 2 jaar garantie. Het is m inderdaad en dan stuur ik m gewoon op. Ik had ze al gebeld maar ik zag op de bon dat ik m al weer ruim 2 jaar had. Dus ik dacht 'voordat ik daar gelazer mee krijg' als ik m al verstuurd heb. Maar nu kan ik m gewoon opsturen. Bedankt dus!

FYI: hij zat idd wireless aan het internet via mijn lokale netwerkje en wat er precies gebeurt is weet ik niet :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan