herstellen vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanwillemsen

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2005
vista start niet meer op krijgt een blue screen kan niet lezen wat erop staat want start gelijk opnieuw op
als ik via de cd opstart en dan herstellen kiest geeft hij geen besturingssysteem zodat ik hem dus ook niet kan herstellen wat hier aan te doen?

vista start niet meer op krijgt een blue screen kan niet lezen wat erop staat want start gelijk opnieuw op
als ik via de cd opstart en dan herstellen kiest geeft hij geen besturingssysteem zodat ik hem dus ook niet kan herstellen wat hier aan te doen?

Heb ook al zo een flashend blue screen of dead gehad, het kan natuurlijk handig zijn om hetgene te weten wat erop staat...
Met een digitale camera of fototoestel even filmen, en zo kunj je beeld op pauze zetten en ons vertellen wat erop staat ;)

duur maar 1 sec. start daarna gelijk opnieuw op dus kan het uberhaupt niet lezen

Zoals ik al zei, kun je je beeld filmen, dan op een andere computer deze afspelen, en je kan bij bepaalde mediaplayers per frame verdergaan, en zo kan je je blauw scherm te zien krijgen, zo heb ik het al 2 maal opgelost ;)

als iemand natuurlijk een efficientere manier heeft ;)
Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan