Herstelpunt maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

toorie

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2005
Hallo,

Ik heb net een nieuwe pc aan (moeten) schaffen en hier zit dus windows 7 op.
Op zich ziet het er mooi uit en werkt goed (net nieuw hè).
Maar nu heb ik een paar dingen waar ik niet uit kom, eerst kan ik niet vinden om
een herstelpunt te maken (wel om terug te zetten).
2.Ik heb bij de pc configureren een backup dag en tijd opgegeven, ook die kan ik niet meer wijzigen (niet vinden).

Laatste, maar misschien hoort dat hier niet thuis, ik kan mijn hp laserjet 2840 niet instaleren met de software die er bij zat (xp). Weet iemand waar ik die zou kunnen downloaden voor windows 7. (ik kan het niet vinden)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groeten, Peter

Beste,

Een herstelpunt maken is vrij simpel. Je drukt op het Windows logo, daarna op configuratie scherm. Dan zie je rechtsbovenin een zoekbalkje, daar typ je 'herstelpunt maken' als het goed is zie je dat nu verschijnen en klik je daar op.
Als u nog steeds 'herstelpunt maken' in uw zoekbalk heeft staan ziet u daaronder ook 'Back-Up maken en terugzetten' staan. Daar klikt u op en dan ziet u ergens staan 'instellingen wijzigen'. Dan klikt u door tot u het schema kan aanpassen.

Mvg,
Timmeh2

PS: Kan Windows Update die drivers voor je printer niet vinden?
PSS: Voor je printer: Windows 7 32 -bit : Link
Windows 7 64 - bit: Link

Laatst bewerkt:
Beste Timmeh2

De eerste 2 vragen heb ik kunnen vinden, gewoon er steeds overheen gekeken (dom)
Wat betreft de software voor die printer, alle updates zijn uitgevoerd.
Hij heeft nu wel een driver en drukt wel af (niet snel afdrukken) maar ik wil ook
graag de software ervan om te scannen/onderhou etc.

MVG Peter

Hoi,

Ik denk dat je de software wel gewoon van de cd kunt halen. Ik zou zeggen probeer het eens.
Neus in in de inhoud van de cd! Rechtsklik op de cd en verken de inhoud op de software die je wilt installeren.

Probeer het anders via programmacompatibiliteit.
Configuratiescherm>programma's>programma's onder een vorige versie installeren.

Oke, ga ik proberen.

Je hoort het nog, vast bedankt.

Peter

Ik heb van alles geprobeerd maar krijg steeds de zelfde foutmelding.
Andere programma's kan ik wel instaleren dus daarom begrijp ik het niet.
Op bijgaand plaatje zie je de melding.

Bijlagen

• Knipsel.jpg
    Knipsel.jpg
    61,3 KB · Weergaven: 43
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan