herstelpunt op externe HD ongedaan maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

DePinkeltje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2013
Goedendag. Graag hulp bij het volgende: ik heb in Windows 8 een herstelpunt gemaakt op een externe harde schijf van 1 TB. Vervolgens heeft windows hiervoor 32 GB gereserveerd en kan ik niet meer bij de andere schijfruimte. Hoe kan ik dit ongedaan maken?

Vriendelijke groet, Pim

Kan je de schijf wel nog benaderen via de Windows verkenner? Controleer of er voldoende schijfruimte vrij is. Klik met de rechtermuisknop op de externe schijf en kies "Eigenschappen". Kijk hierin hoeveel er beschikbaar is.

Laat ook eens weten wat er bij bestandssysteem staat vermeld. Test eens een USB stick of een andere externe schijf van een vriend of zo, als hij dat wilt.

Staat je windows search service wel aan. Dat zou ook nog kunnen. Even niet ongedaan maken, kan altijd nog he.

service.jpg

De verkenner geeft aan dat de schijf 32 GB is, terwijl er in werkelijkheid 1 TB beschikbaar is! Het gaat om een splinternieuwe externe schijf met bestandssysteem FAT32. Anderde sticks/schijven geven geen problemen, maar daar heb ik ook geen herstelpunt op gemaakt...

Hoe kan ik Search Service inschakelen?

Hier kom je bij de services. Klikje

Verder zou ik een nieuw herstel punt proberen aan te maken in je eigen computer. Klikje

Volgens mij is er iets niet goed met die externe schijf.

Dus over die 32GB, ik denk dat er dit is gebeurd. Klikje
:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan