herstelpunt verdwenen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

frank65

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mei 2009
Berichten
3
Herstelpunt is verdwenen. geeft foutkode Ox81000203
Heb windows7 OEM versie. Windows 7 opnieuw installatie via recoversysteem
zie in niet zo zitten. wie heeft een oplossing ? Krijg dan wellicht nog meer problemen .
 
dat is gewoon raar,weet je zeker dat je niks eraan hebt gedaan?
 
Hoi,
Geef zoveel mogelijk info over je pc e/o laptop (merk/type e/o model/serienr. en welke versie besturingssysteem).
Geef ook evt. aan welke antivirussoftware e/o internetsecurity aanwezig is.
Wanneer is je probleem ontstaan, na een update, download, installatie v.e. programma of zomaar ineens?
Geef aan wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen.
Succes verder met je vraag (dit is een standaard tekst)
Geef wat meer info over je probleem, zijn alle herstelpunten verdwenen?
Heb je nog meer problemen? Niet meer kunnen updaten b.v.?
 
Mike,

systeem; Medion AllinOne windows 7 32 bit 4 GB , HD 1000 GB. AVG Free en tuneup software

Probleem is ontstaan bij een algehele backup naar een externe opslagmedium via een
USB aansluiting. Naar mijn mening is de backup tijdens proces blijven gangen.
Heb toen in deze computer gekeken op externe medium om dit te kontroleren.
Bij benaderen van dit medium gaf hij de foutkode 0x81000203 met het verzoek om
herstelpunt/herstelsysteem uit te voeren. Dit lukt helaas niet meer. Herstelpunten zijn
ook niet meer zichtbaar.
Vandaag nog een update ontvangen (silverlight) welke normaal is verwerkt vlg.mij.
hij heeft nl. geen melding geven hiervoor.

Mijn systeem heeft een recoveryschijf. Kan ik alleen de windows CD gebruiken voor
herinstallatie van windows 7 ? Overschrijft hij dan alleen de windows software waardoor
geen gegevens verloren gaan ?

groetjes Frank, (uit het dorp van Ireen Wust!!!)
 
Laatst bewerkt:
De recovery cd/dvd zet alles terug naar de staat toen je hem kocht, zeg maar. En ja dan ben je al je gegevens/data kwijt tenzij je een 2e partitie hebt waarnaar je alle instellingen kunt exporteren en later weer evt. importeren.
Maar als ik me goed herinner heeft die recovery verschillende opties, controleer even of dat zo is, recovery met behoud van data/bestanden o.i.d.
Zeker weet ik het niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan