herstelschijf maken lukt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Isa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Isa

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2003
Vanmiddag heb ik een nieuwe laptop gekocht. Bij de gebruiksaanwijzing stond dat ik een herstelschijf moet maken. Als ik de aanwijzingen opvolg begint hij dat ook te doen maar bij de laatste stap, het controleren van de schijf krijg ik een foutmelding. Er is een fout met de schijf en ik moet een andere DVD plaatsen. Als ik dat doe krijg ik na een tijdje dezelfde melding. Wat doe ik fout??

Wat de oorzaak is mag joost weten, maar het lijkt me verstandig hierover zo snel mogelijk contact op te nemen met de helpdesk van de fabrikant/importeur (staat wel ergens in de documentatie).
Want gebeurt er in de toekomst iets met de harde schijf, dan heb je geen recovery-mogelijkheid meer.

Ik heb net gebeld en krijg per post een recovery cd opgestuurd. Dat was helemaal geen probleem en ik had me dus niet zo druk hoeven maken

groetjes Isa

Ik heb net gebeld en krijg per post een recovery cd opgestuurd. Dat was helemaal geen probleem en ik had me dus niet zo druk hoeven maken

groetjes Isa

Kijk aan .....
Hoop overigens wel voor je dat het geen CD, maar een DVD betreft, want anders is het geen volledige recovery ....
Even afwachten maar, dus ......

groetjes Isa

wauw, zoiets had ik nooit maar dan ook nooit van acer verwacht :P
& ja inderdaad zijn het hopelijk dvd's (bij mij zijn het er 2)

Maar ik ben echter slechte support van acer gewoon hoor xD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan