Hervullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Hallo allemaal ik heb een vraagje over het hervullen van patronen, ik heb een canon i905D, en het verbruik gaat nogal hard, maar als je die patronen wil hervullen dan moet het kogeltje aan de bovenzijde doorgedrukt worden zodat daar de naald met inkt inpast, maar als je nu eens een heel klein gaatje boord aan de bovenzijde, en daarna vult en dan het gaatje goed afplakt met tape, dan heb je toch hetzelfde resultaat, dan moet je ook niet te lopen klooien met dat kogeltje, want er moet ook weer een nieuw kogeltje terug in voor het afsluiten van die patroon..
Of zie ik dat verkeerd.........

Ik denk dat een gaatje boren niet een goed idee is..
er zit niet voor niks zo'n kogeltje in

Maar... denk er wel om dat na het hervullen patronen nog wel eens willen gaan lekken..

Misschien is het geen goed idee, maar dat kogeltje is enkel maar om er te voor zorgen dat je een goede afdichting hebt, je heb ook patronen waar het kogeltje aan de onderzijde zit dan kan ik het me wel voorstellen dat afdichting heel belangrijk is, maar als je dat kogeltje weer terug plaats dan moet je echt weer kracht zetten om hem er weer in te krijgen, en dan krijg je juist lekages, dus wie weet het is wel te proberen, en kan ik misschien ook mijn inkt van mijn vorige printer nog gebruiken? dat was en HP950c ik heb nog zoveel inkt over, zonde om weg te gooien, wet jij dat misschien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan