Het aanschaffen van Office 365 voor 5 verschillende personen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney Rubble

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Beste Forumgenoten,
Ik zit met een vraag,
Ik wil voor 5 personen 1 exemplaar van Office 365 aanschaffen omdat je deze dan op 5 verschillende computers mag installeren
Nu wil ik graag weten of deze exemplaren die voor thuisgebruikers is of ik deze dus alleen thuis kan gebruiken ( misschien gebruikt office de ip adressen of zoiets alvorens ze te activeren ? )
Of kan ik het rustig op 5 computers die allen op een andere locatie staan dus bv in 5 verschillende huiskamers gewoon installeren en tot 5 stuks activeren.
Ik hoop dat iemand me dit kan vertellen,
Bij voorbaat alvast mijn dank,
Met vriendelijke groet,
Barney

Zal wel niet op ip-adres gaan... want wat als iemand zijn/haar laptop mee naar school neemt... anders ip adres...
De code zal wel begrensd zijn tot 5x gebruiken, wordt via je account wrs bijgehouden...

Maar overweeg eens het compleet vrije Libre Office, voor 99.9% vd mensen kan het alles wat je eerder ook deed....
https://www.libreoffice.org/download/

Ja jammer dan. Je mag de software op 5 systemen installeren, maar de gebruiksrechten zijn echter maar voor 1 persoon. Het licentiemodel is namelijk per gebruiker.

Ok, deze is wat simpeler dan je andere vraag alhier:

De Office voor Studenten & Thuisgebruik is uitsluitend bedoeld voor Non-Commercieel gebruik & mag daarom ook niet in een Produktie-omgeving gebruikt worden.
Verder maakt het niet uit waar het ter wereld word geinstalleerd, & kan het maximaal in de EULA bepaalde aantal instanties geactiveerd worden.
(Bv: Er zijn 5 instanties geactiveerd, de-installeer met Internet-verbinding een instantie in Nederland, dan kan na de herstart die 5de instantie in China geinstalleerd & geactiveerd worden.)

Bedankt voor jullie reactie's.
Oke maar betekent dit in normaal Nederlands dat je dus deze Office op bv 5 verschillenden adressen en dus op 5 verschillende computer mag activeren met 1 product Key ?
Groeten,
Barney

Zal wel niet op ip-adres gaan... want wat als iemand zijn/haar laptop mee naar school neemt... anders ip adres...
De code zal wel begrensd zijn tot 5x gebruiken, wordt via je account wrs bijgehouden...

Maar overweeg eens het compleet vrije Libre Office, voor 99.9% vd mensen kan het alles wat je eerder ook deed....
https://www.libreoffice.org/download/

Bedankt Andre,
Ik ga dit zeker bekijken en overwegen.
groeten,
Barney

Je moet waarschijnlijk inloggen met Office 365 om het te kunnen gebruiken... .dus wil je het als groep van 5 personen gebruiken, wat dus blijkbaar niet mag... zou je dus een gedeeld email account bij MS moeten hebben... bijv wij5@live.nl of wij5@outlook.com ?

Bedankt Andre,
Ik ga dit zeker bekijken en overwegen.
groeten,
Barney
Mijn buurvrouw kreeg een nieuwe laptop en vroeg welke versie van Office ze moest kopen.... ik heb haar toen deze geadviseerd... werkt prima, nooit meer op teruggekomen.

Ja en dan kan er maar 1 iemand tegelijk werken.

Als geld zo'n probleem is, download dan LibreOffice. Gratis en zolang je niet met Macro's aan de gang wilt werkt het voor 90% hetzelfde als Microsoft Office.

Als geld zo'n probleem is, download dan LibreOffice. Gratis en zolang je niet met Macro's aan de gang wilt werkt het voor 90% hetzelfde als Microsoft Office.
Heee... waar heb ik dat eerder gelezen... ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan