Het beeld draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.

javave

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2006
Hallo,

Ik heb een HP Compaq 6720s. Opm de één of andere manier heb ik het beeld op het beeldscherm 1/4 gedraait.. Geen idee hoe ik dat gedaan heb. Maar ook geen idee hoe ik het beeld weer normaal moet krijgen. Kan iemand mij vertellen welke toesen combinatie ik daarvoor moet gebruiken?

Alvast bedankt

Als het goed is kan je optie om de boel terug te draaien vinden in de software van je videokaart. Bij een Nvidia kaart is dit het Nvidia configuratiescherm. Bij een ATI kaart weet ik niet hoe het heet.

Rechtsklik op je bureaublad en kies eigenschappen of kies hier meteen voor het configuratiescherm in het geval van een Nvidia kaart. Vervolgens kan je daar onder beeldscherm de boel weer recht zetten.

Druk op Ctrl+Alt en dan een van de cursorbesturingstoetsen.

ik heb ook een vraag ik heb een Windows Vista met Acer beeldscherm en Ctrl+Alt en pijl knopjes werken niet hoe kan ik het dan doen?

Welkom steyn01,

Je reageert op een topic dat ouder is dan 3 maanden. Volgens onze regels is het niet toegestaan topics ouder dan 3 maanden omhoog te halen. Om die reden gaat er een slotje op. Uiteraard kun je een nieuwe vraag openen voor je probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan