Reden dat ik het vroeg is: jand43 (dan begrijp jij wel wat ik bedoel?)
Té veel vragen kun je m.i. nooit stellen, maar ik meen mij wel te herinneren dat ik je een aantal weken geleden adviseerde om Windows eens een keer fris te installeren, want de hoeveelheid dingetjes waar jij tegenaan liep / loopt, rechtvaardigt een keer een schone installatie, want als je iedere week (of maand) één of meerdere keren problemen ondervindt, dan gaat het van kwaad tot erger en kun je m.i. beter een keer fris installeren.
2e reden dat ik het vroeg (of jij tevreden bent) in samenhang met de jand43, is het feit dat je het óf hier, óf daar, de 'helpers' mogelijk onbedoeld lastig(er) maakt, doordat de één niet weet dat je naast het probleem wat je hier of daar bespreekbaar maakt, nog een ander probleem hebt of had en het zou zomaar kunnen dat dingen oorzaak en / of gevolg van elkaar zijn én het dus min of meer wenselijk is dat men hier of daar van het andere probleem afweet, zodat eventuele verbanden gezien kunnen worden.
Mochten de vragen hier en daar niet over dezelfde machine(s) gaan, dan nog zouden mensen die jou advies geven, onbedoeld in verwarring kunnen raken omdat zij niet (kunnen) weten dat probleem A op machine B was en probleem C op machine D met als gevolg dat ze verbanden gaan leggen die juist helemaal niet gelegd moeten worden omdat het verschillende machines betreft.