Het bericht kan niet worden bezorgd binnen de opgegeven tijdslimiet

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielsterhove

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2011
Goedenmorgen,

Momenteel loop ik tegen het probleem aan dat ik bij 1 interne gebruiker niet naar de volgende adressen kan mailen.
@orange.fr
@wanadoo.fr
@club-internet.fr
We ontvangen de onderstaande melding:

Het bericht kan niet worden bezorgd binnen de opgegeven tijdslimiet. Probeer het opnieuw of neem contact op met de systeembeheerder.
<cpsmtp-fia04.kpnxchange.com #4.4.7>

Merkwaardig is dat het alleen adressen uit Frankrijk betreft. Als ik vanuit mijn eigen interne mailadres verstuur komen de mails wel aan.

Iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen, alvast bedankt voor het meedenken.

Groeten,

Niels ter Hove

Hoi,

Controleer de tijd en datum eens op de pc van die interne gebruiker ......

Hallo Tée,

Bedankt voor de reactie. Echter kloppen de tijd en data.

Misschien nog andere opties?

Hoi,

Een zoekactie leverde dit op, met ook een aantal oplossingen.
Globale 'verkenning' levert op, dat het in de mailserver moet zitten.
Kijk ze eens door.

zelfde probleem

Hallo Niels

ik heb exact hetzelfe probleem ook met orange.fr en wanadoo.fr
heb jij een oplossing kunnen vinden?

groet Martin

Helaas wordt niet vermeld hoe dit probleem opgelost werd. Het probleem doet zich nu weer voor:

Could not deliver the message in the time limit specified. Please retry or contact your administrator.
<cpsmtpb-ews05.kpnxchange.com #4.4.7>

E-mails naar adressen bij orange.fr, wanadoo.fr kunnen niet afgeleverd worden. Aanvragen bij de operators van orange.fr worden niet beantwoordt. Ik had contact met netwerk operators van KPN en Orange.fr. Volgens Orange werden e-mails afkomstig van KPN mail geweigerd omdat ze op ene blacklist van www.spamhaus.org stonden.

Van een ander klanet van planet.nl hoorde ik dat hij geen e-mails meer kan sturen naar adressen bij comcast.com in de Verenigde Staten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan