Het Bestand asms op CD-rom met Windows XP Professional is nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silver2

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2007
Berichten
6
EDIT: HET PROBLEEM!!! IS OPGELOST!!! HEB JE OOK PROBLEMEN MET JE ASMS BESTAND? Dan ligt het aan je cd-rom ook is die nieuw!!! zoals de mijne was.

Ik heb namelijk een andere cd-rom speler erin gestopt en dat ging opeens wel goed!!!!!


----------------------
Wat is er gebeurd met deze topic????

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=198246&goto=nextoldest

Ik heb EXACT dezelfde probleem!!

Het houd gewoon op en al de topicreply's kunnen geen hulp bieden!

Graag jullie dringende deskundig advies.

gr,
Silver

Edit:

Hey Guy's (jongens en meiden :D )

Ik heb net gegoogled toen kwam ik de topic hierboven tegen heb me net geregistreerd en kom onbeschoft binnenwapperen om het 1 en ander te vragen. Ik wil jullie iig alvast bedanken voor de hulp!

Ik ziet met het volgende probleem.

Op mijn pc had ik windows XP. Deze heb ik geupgrade naar Vista. Dit ging via een auto install wizzard op c dus geen gebrande dvd.
na het te hebben gestest baalde ik ontzettend! Dus ik wilde het weghalen zodat mijn xp weer teug zou rebooten....Om een lang verhaal kort te maken ik heb de BOOT files van Vista verwijderd. NIET WETEND! dat ik maar 1 os over heb namelijk alleen de Vista. Dus mijn pc was blank als mijn hersenen op dit moment. Alleen een zwarte scherm.

Na 2 dagen lang te hebben alles te hebben geprobeerd heb ik mijn cd-rom (die het effe niet deed) een tikkie gegeven en opeens ging het rebooten met de windows xp wel.

Bij het rebooten was ik effe snel op mijn laptop (waar ik nu op werk) ff snel google-n kwam ik per toeval een link
tegen, echt een top stappenplan en alles klopt exact!!!!!

Ik kwam bij de 8ste scherm lees het aub effe het is kort en duidelijk aangegeven! op de volgende link http://www.websonic.nl/pctips/windowsxp/xp_installatiewindows.php

En daar kreeg ik dus EXACT!! dezelfde foutmelding die jongen van de topic hierboven.

Alleen krijg ik geen Onherstelbare Error foutmelding te zien!

Het enige waar ik nu naar kijk is dus SCHERM Nr: 8 met een foutmelding!
-------------
Het Bestand asms op CD-rom met Windows XP Professional is nodig.
Type het pad naar het bestand en klik op OK.
(hieronder weer het volgende)

Bestanden kopíéren van:
D:/I386
------------

Andere mogelijkheid is bestanden te kopiéren van A:/ maar een floppy heeft 1.44 mb I386 is onmogelijk daarop te krijgen.

Silver
 
Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.:)

Bedenk dat helpmij niet alleen uit jongens bestaat.;)

Omschrijf je probleem eens zelf hier. De topic die je aangeeft is van 2005, dus niet ecth relevant meer.
 
Welkom op Helpmij.:)

Bedenk dat helpmij niet alleen uit jongens bestaat.;)

Omschrijf je probleem eens zelf hier. De topic die je aangeeft is van 2005, dus niet ecth relevant meer.

Mijn excuses echt erg onbeschoft van mij....ik zal m'n topic aanpassen.....(ik zit echt 2 dagen lang met m'n pc te "klooien") :eek:
 

Dit is niet van toepassing omdat het niet om een upgrade gaat maar om een nieuwe installatie.

Ik probeer een bericht te sturen naar die jongen van de topic (hier helemaal bovenaan) krijg ik een melding dat ik alleen berichtjes kan versturen als ik lid ben van vereniging of donateur ben.....
 
Laatst bewerkt:
EDIT: HET PROBLEEM!!! IS OPGELOST!!! HEB JE OOK PROBLEMEN MET JE ASMS BESTAND? Dan ligt het aan je cd-rom ook is die nieuw!!! zoals de mijne was.

Ik heb namelijk een andere cd-rom speler erin gestopt en dat ging opeens wel goed!!!!!


----------------------
Wat is er gebeurd met deze topic????

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=198246&goto=nextoldest

Ik heb EXACT dezelfde probleem!!

Het houd gewoon op en al de topicreply's kunnen geen hulp bieden!

Graag jullie dringende deskundig advies.

gr,
Silver

Edit:

Hey Guy's (jongens en meiden :D )

Ik heb net gegoogled toen kwam ik de topic hierboven tegen heb me net geregistreerd en kom onbeschoft binnenwapperen om het 1 en ander te vragen. Ik wil jullie iig alvast bedanken voor de hulp!

Ik ziet met het volgende probleem.

Op mijn pc had ik windows XP. Deze heb ik geupgrade naar Vista. Dit ging via een auto install wizzard op c dus geen gebrande dvd.
na het te hebben gestest baalde ik ontzettend! Dus ik wilde het weghalen zodat mijn xp weer teug zou rebooten....Om een lang verhaal kort te maken ik heb de BOOT files van Vista verwijderd. NIET WETEND! dat ik maar 1 os over heb namelijk alleen de Vista. Dus mijn pc was blank als mijn hersenen op dit moment. Alleen een zwarte scherm.

Na 2 dagen lang te hebben alles te hebben geprobeerd heb ik mijn cd-rom (die het effe niet deed) een tikkie gegeven en opeens ging het rebooten met de windows xp wel.

Bij het rebooten was ik effe snel op mijn laptop (waar ik nu op werk) ff snel google-n kwam ik per toeval een link
tegen, echt een top stappenplan en alles klopt exact!!!!!

Ik kwam bij de 8ste scherm lees het aub effe het is kort en duidelijk aangegeven! op de volgende link http://www.websonic.nl/pctips/windowsxp/xp_installatiewindows.php

En daar kreeg ik dus EXACT!! dezelfde foutmelding die jongen van de topic hierboven.

Alleen krijg ik geen Onherstelbare Error foutmelding te zien!

Het enige waar ik nu naar kijk is dus SCHERM Nr: 8 met een foutmelding!
-------------
Het Bestand asms op CD-rom met Windows XP Professional is nodig.
Type het pad naar het bestand en klik op OK.
(hieronder weer het volgende)

Bestanden kopíéren van:
D:/I386
------------

Andere mogelijkheid is bestanden te kopiéren van A:/ maar een floppy heeft 1.44 mb I386 is onmogelijk daarop te krijgen.

Silver

Zie antwoord in het rood!!
 
Hoi !

Sorry @Silver2, maar de link van Zwozwedra is wel degelijk ook op jouw situatie van toepassing.

Dus gewoon de aanwijzingen daarin volgen.

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan