Het beveiliging voordat je programmas opend die win7 niet kent

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nodakear

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2010
Ik heb verschillende spelletjes op mijn pc staan waarvan windows bij de meesten met dat beveiliging aankomt dat ie het spel niet kent (of prgramma) en vraagt of je zeker weet dat dit programma wijzigingen mag aanbrengen in windows enz enz. Ik weet dat er een manier is om dat ding helemaal uit te schakelen maar das een risico voor als er ergens een programma ongevraagd start. Is er een manier om dit systeem voor specifieke programmas uit te schakelen die ik vertrouw en dat ie daardoor voor die spellen/programmas niet weer met dat beveiligingsscherm komt? Ik weet dat dat onder windows VISTA niet mogelijk was maar misschien hebben ze het programma onder win 7 verbeterd?

Dat kon geloof ik bij configuratiescherm en dan gebruikeraccount, kijk daar even rond :P

rechtermuisknop, eigenschappen, beveiliging, gebruiker selecteren, bewerken, vink speciale machtiging aan en klik op toepassen. klaar!:p

Start -> Configuratiescherm:

Tik in het zoekveld (rechtsboven) UAC. Klik nu op "Instellingen voor Gebruikersaccountbeheer wijzigen".

Nu krijg je een venster met een schuifbalk, hoe lager, hoe minder meldingen je krijgt. Allerlaagst dan staan de meldingen gewoon uit.

[smallimg]http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=109799&stc=1&d=1287661568[/smallimg]

Bijlagen

• untitled.jpg
    untitled.jpg
    74,5 KB · Weergaven: 197
Nu krijg je een venster met een schuifbalk, hoe lager, hoe minder meldingen je krijgt. Allerlaagst dan staan de meldingen gewoon uit.

Dit is dus niet wat ik bedoel, dit schakelt het voor alles uit, ik wil per programma kunnen selecteren.

rechtermuisknop, eigenschappen, beveiliging, gebruiker selecteren, bewerken, vink speciale machtiging aan en klik op toepassen. klaar!

Rechtermuisknop waar? Buroblad? Deze computer? Configuratiescherm? Ik ben overal wezen zoeken en nergens is er een knop met alleen de text beveiliging erop. Bij de gebruikeraccounts opties in configuratiescherm is nergens een knop bewerken waarmee ik een account kan bewerken. Dus ik ben al helemaal niet bij vink speciale machtigingen gekomen... Dus als je even specifiek stap voor stap precies wil uitleggen waar je heengaat dan graag want als ik het laatste stukkie lees dan heb jij iets gevonden waar je voor specifieke programma s vrijstellingen kan geven.

Dat kon geloof ik bij configuratiescherm en dan gebruikeraccount, kijk daar even rond

Ik heb daar rond gekeken en niks gevonden.

Ik wil in ieder geval iedereen bedanken voor reacties maar wou graag vragen of men even beter de vraag wil lezen en duidelijkere antwoorden willen geven. Bedankt

Het staat alweer een poosje stil, Kan Andreazzz nog ff reageren en zeggen waar die precies zit met zijn rechtermuisknop? Dank u.

Maar ff weer een bump doen, mis weet iemand nog iets. Staat alweer een poosje stil omdat ik andere dingen aan het doen was maar heb nu weer win 7 erop staan en zou het graag willen weten of dit per programma op te lossen is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan