Het branden lukt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

charley41

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2004
Help, help, help
Ik heb diverse filmbestanden op mijn pc staan die ik graag op dvd zou willen zetten. Echter de laatste paar dagen lukt het niet meer. Nero geeft tegen het einde van het coderen aan dat het bestand niet op het schijfje gaat passen terwijl de dvd nieuw is en het bestand aangeeft kleiner te zijn. Dit gebeurt met diverse merken dvd+r. Ook de tijden van de filmbestanden zijn goed. Wie weet raad? Waar kan het aan liggen?
Alvast bedankt voor de moeite
Groetjes Charles

is het meer dan 4,2 Gb dan zal nero daar problemen mee hebben.
probeer het anders eens met shrink kleiner te maken.

ik kon niet weten dat het geen vob bestanden zijn:o
maar een antwoord....nee dat kan niet.

Wel de bestanden die Nero gecodeerd heeft om op dvd te zetten.

Niet helemaal duidelijk .... graag enige toelichting

In de vraag staat: branden lukt niet meer.... lukte dit eerder wel met deze methode?
Welk onderdeel van Nero gebruik je Recode of Vision?
Wat is het orginele bestand: avi, mpeg, vob?

Mocht het converteren van een avi naar dvd met Vision een te groot bestand opleveren [wat heel goed mogelijk is], schrijf het dan eerst als DVD weg op harde schijf en gebruik daarna Recode [of DVDshrink] om het passend op een schijf te branden.....

Niet helemaal duidelijk .... graag enige toelichting

In de vraag staat: branden lukt niet meer.... lukte dit eerder wel met deze methode?
Welk onderdeel van Nero gebruik je Recode of Vision?
Wat is het orginele bestand: avi, mpeg, vob?

Mocht het converteren van een avi naar dvd met Vision een te groot bestand opleveren [wat heel goed mogelijk is], schrijf het dan eerst als DVD weg op harde schijf en gebruik daarna Recode [of DVDshrink] om het passend op een schijf te branden.....

Even afwezig geweest maar daar komt de uitleg zo volledig mogelijk. Ja, voorheen lukte het wel op deze manier. Ik gebruik en gebruikte hiervoor nero startsmart en de originele bestanden zijn avi of divx. Het eerst wegschrijven naar m'n harde schijf gaat niet lukken omdat nero voordat deze klaar is met het transcoderen al aangeeft dat het bestand te groot is voor de dvd+r die ik gebruik. Ook een ander merk dvd+r is geen optie omdat ook daarbij dezelfde melding komt. Als ik vob, image of video ts brand gaat het wel goed en zijn er geen problemen. Deze bestanden brand ik weg met burning rom. Ik hoop dat ik volledig genoeg ben geweest en dat er een oplossing voor mij probleem gevonden kan worden. Alvast bedankt en groetjes Charles

Download Blaze Media Pro 15 dagen gratis alle functies.
Converteert in bijna elk formaat!
Geeft soms wel problemen met Nero daar er ook een dvd brander inzit maar geen problemen om je zorgen om te maken.
Wel kwaliteitsverlies als je te klein gaat comprimeren.
Maar dan bedoel ik een film van bv van 700mb naar 150mb of zelfs nog kleiner!
Geloof het of niet maar dit programma flikt `t!!!!

Succes,

D.

Download Blaze Media Pro 15 dagen gratis alle functies.
Converteert in bijna elk formaat!
Geeft soms wel problemen met Nero daar er ook een dvd brander inzit maar geen problemen om je zorgen om te maken.
Wel kwaliteitsverlies als je te klein gaat comprimeren.
Maar dan bedoel ik een film van bv van 700mb naar 150mb of zelfs nog kleiner!
Geloof het of niet maar dit programma flikt `t!!!!

Succes,

D.

Ik ga het proberen, bedankt voor de tip!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan