Het gebruik van een VPS of Server verbeterd inkomst?

Status
Niet open voor verdere reacties.

saffie

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2012
Helpmij,

even een stukje uitleg over mijn vraagstelling, ik verdien wat geld bij met 2 computers die ik thuis heb aanstaan waar ik wat geld mee bijverdien door mijn eigen video's op een site zelf te bekijken waar je per bekeken video met reclame wat geldt voor krijgt. Ik gebruik hiervoor proxy software zodat mijn ip veranderd en ik zodanig iedere video reclame heb wat de inkomst verhoogd. Nu heb ik ergens een beetje rond zitten lezen over servers en VPS dat het een virtuele computer is. Met dit zou ik inprincipe dus meer computers hebben die mijn video's kunnen bekijken. Maar ik heb totaal geen verstand van servers of VPS daarom deze vraag. Zou iemand mij kunnen vertellen als ik met behulp van een server of VPS mijn inkomst kan verhogen, zoja waarom.

Ik hoop dat jullie mijn verhaal begrijpen en antwoord kunnen geven.

Bvd, Saf

1 VPS staat gelijk aan 1 computer. Wil je dus meer dan je 2 computers nu dan zul je dus minstens 3 VPSsen moeten huren. Dat kost aardig wat geld per maand.

Lijkt me verder ook niet dat dit helemaal volgens de regels is wat je doet, of op z'n minst niet in de geest van het advertentieprogramma.

Het is niet helemaal volgens de regels van nee, maar dat is zoveel in Nederland niet. Maar hoe duur zou zo'n VPS zijn en is dit makkelijk op te zetten? En aan hoeveel ram en dergelijke zou ik moeten denken aan inprincipe alleen maar een site te blijven vernieuwen.

Wacht even. Ik ben ook niet zo van de regels. Maar er zit een verschil tussen deze zelf overtreden of anderen vragen medeplichtig te worden.

Voor de rest heb ik er moeite mee dat jij geld wilt verdienen en dat wij hier het uitzoek werk moeten doen. 1 minuut google/bing/yahoo/altavista levert je meteen al de prijzen van bijv. een VPS. De bedoeling is dat je zelf aan de slag gaat en als je er dan niet meer uitkomt dan vraag je om hulp.