Het geloof spel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ehh, sorry hoor.
Maar als ik me niet vergis zit je op de verkeerde site :p

Wellicht was het je ontgaan, maar dit is een geweldige site voor hulp bij computerproblemen: HELPMIJ .... :thumb:

Mocht je 'De Weg' kwijt zijn, hier het rechte pad

http://www.eo.nl/geloven;jsessionid=3A9026C2687B9F868CFEB0D88FBCC6B2.mmbase02

Maar even serieus: ik ben van mening dat mensen niet allerlei sluipwegen moeten zoeken om hun politieke of godsdienstige behoeften te spuien.
Dat geldt wat mij betreft voor Helpmij, zowel voor mensen die logo's en slogans van die partij van mijnheer Wilders rondstrooien als wat jij nu doet.
Evangelicals - op wat voor terrein ook - horen ergens ánders thuis, maar niet op Helpmij.

Laatst bewerkt:
Het was absoluut niet zo bedoelt het was meer dat mijn zus het over een heel vreemd spel had, en ik dat nu heb nagemaakt. Het had geen enkele betekenis van geloof ofzo, afgezien dat het gewoon grappig moet zijn en dat jullie dan zitten van wat is het doel van dit spel nou weer.

Trouwens, heb je het spel uberhaupt gespeeld, dan zie je wel wat ik bedoel.

Laatst bewerkt:
Het was absoluut niet zo bedoelt het was meer dat mijn zus het over een heel vreemd spel had, en ik dat nu heb nagemaakt. Het had geen enkele betekenis van geloof ofzo, afgezien dat het gewoon grappig moet zijn en dat jullie dan zitten van wat is het doel van dit spel nou weer.

Dan weet je in elk geval bij welke categorie je wordt ingeschat met dit soort 'geintjes' :mad:

Dan weet je in elk geval bij welke categorie je wordt ingeschat met dit soort 'geintjes' :mad:

Je moet echt eerst het spel spelen voordat je oordeel over velt. Ik kon gewoon geen naam bedenken dus heb het maar wat genoemd.
Naam zegt niet alles.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan