Als ik een CD /DVd wilt afspelen dan hapert het geluid .
Het gebeurt met Muziekcds en video`s.
Er is dan wel gewoon beeld.
Het maakt dan niet uit of ik me DVD speler gebruik of mijn brander .Het was ook ineens allebei dat ze het niet meer goed doen .
Ik kan wel Internetradio en kan gewoon alles van me harde schijf spelen dus het ligt niet aan me geluidskaart.
Wat is de oorzaak ?
Heb het wel meer gehad en toen was het met systeemherstel weer OK .Maar nu hebt ie maar één herstelpunt aangemaakt dus dat gaat niet meer.
Waarvoor er nu niet meer herstelpunten zijn gemaakt is ook al een raadsel maar die vraag hoort hier eigenlijk niet thuis denk ik.
Maar hoe ,los ik dat geluidsprobleem nu op?
Heb XP en mijn
DVD speler is een Hitachi DVd-Rom GD-500
Cd Brander is een Sony CD-RW CRX100E .
Het gebeurt met Muziekcds en video`s.
Er is dan wel gewoon beeld.
Het maakt dan niet uit of ik me DVD speler gebruik of mijn brander .Het was ook ineens allebei dat ze het niet meer goed doen .
Ik kan wel Internetradio en kan gewoon alles van me harde schijf spelen dus het ligt niet aan me geluidskaart.
Wat is de oorzaak ?
Heb het wel meer gehad en toen was het met systeemherstel weer OK .Maar nu hebt ie maar één herstelpunt aangemaakt dus dat gaat niet meer.
Waarvoor er nu niet meer herstelpunten zijn gemaakt is ook al een raadsel maar die vraag hoort hier eigenlijk niet thuis denk ik.
Maar hoe ,los ik dat geluidsprobleem nu op?
Heb XP en mijn
DVD speler is een Hitachi DVd-Rom GD-500
Cd Brander is een Sony CD-RW CRX100E .
Laatst bewerkt: