Het geluid staat uit op Youtube films

Status
Niet open voor verdere reacties.

gewoon gewoon

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2008
Normaal is er een bepaald volume te zien en horen bij youtube films, nu staat het volume sinds begin oktober standaard uit. Ik gebruik windows xp met adobe flash player de laatste versie 3.3.9.0. Het lijkt te liggen aan de websites zelf.
Hoe krijg je het voor elkaar dat die standaard met een zeker volume afspeelt?

Kijk eens hier
Staat ook een workaround in en een mogelijke oplossing, maar die heb ik hier op Helpmij nog niet zien helpen.

PS: Ik heb het probleem overigens (zelf) niet... Niet in Internet Explorer en ook niet in FireFox.

Tijs.

Het lijkt erop dat vrijwel iedereen hier last van heeft en youtube is nog niet wakker geschud sinds 3 oktober. Nog even wachten dus of volop emails sturen.

Ik citeer even uit mijn vorige posting, dan kun je je posting van 21:41 wat nuanceren/heroverwegen:
PS: Ik heb het probleem overigens (zelf) niet... Niet in Internet Explorer en ook niet in FireFox.

Je snapt nu ook waarom ik in die posting ook niet de schuld bij Youtube leg, want het is (naar mijn mening) grotendeels of helemaal de Flash Player die hier 'schuld' is.

Tijs.

Ik heb net de kopie van c teruggezet met alle originele instellingen van al een paar maanden oud.....en nu doet die het weer helemaal goed. Maar een paar uur geleden niet. Het ligt dus aan youtube want de flashplayer was steeds hetzelfde.

Lees nog 1x terug, en dan moet het je duidelijk zijn (of niet) wat ik wilde overbrengen.
Bedenk ook dat de oplossing die in die andere discussiedraad werd gelinkt totaal niet met youtube te maken had maar alles met (de instellingen etc. van) Flash Player.

En als ik je verhaal goed begrijp is het probleem verdwenen in die paar uur tijd die jij met het terugzetten van die originele instellingen bezig was? Klinkt wel erg vreemd/toevallig dat als je instellingen van een paar maanden oud terugzet en het werkt daarmee wel dat YT in de tussentijd het probleem heeft opgelost ipv. het terugzetten van die instellingen?

Tijs.

Nee, een kopie van c is een exacte kopie van wat het eerst was, dat duurt 5 minuten.

Er zijn dus 2 situaties geweest bij mij thuis die exact hetzelfde waren en in het ene geval deed die het niet na het terugzetten van de kopie van c en in het andere geval deed die het wel na het terugzetten van de kopie van c. Dat heeft niets met flash player te maken. Het heeft met youtube te maken.
Er kan natuurlijk een uitzondering verzonnen worden bijvoorbeeld dat het toch flash player is die anders reageert in bepaalde zones van het internet. Zoiets als regio's bij dvd spelers. Zo'n dvd speelt dan alleen maar af in een bepaalde zone.

Laatste informatie uit de andere discussiedraad is dat het probleem zou zijn opgelost. [vanaf hier]
Weer anderen gaven aan dat mogelijk het verwijderen van Youtube cookies het probleem oplost. [vanaf hier]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan