Het grote Livebox Topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daancomp

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Hallo,

omdat ik heb gezien dat er veel mensen zijn die problemen hebben met de Livebox© van Wanadoo open ik dit topic hier kun je met al je Livebox problemen terecht!!

ik kreeg meteen het verzoek om uittelgeen wat de livebox nou eigenlijk is nou nu meteen dan maar:
DE LIVEBOX

De livebox is een zeer geavanceerd apparaat met veel functies:
INTERNET
De livebox maakt op dit moment gebruik van een maximale verbinding van 20 mb/s (dat is ongeveer 2.5 MB/S)
deze snelheid kan alleen worden gehaald als je dicht bij de internet centrale woont!
deze verbinding is niet alleen snel maar ook zeer handing
Streaming Video is zeer hoge qualiteit...

TELEFONIE
De livebox maakr gebruik van het Voice over IP proctol en voor de slimmerts : H.323 proctol
toen de livebox net geintroduceerd werd was de qualiteit zo slecht dat mensen met hun KPN abbo gingen bellen of zelfs met hun mobiele telefoon!
Nu de livebox wat langer bestaat is de qualiteit zo hoog dat mensen niets anders meer willen er is geen enkele pauze tussen de gespreken en alles loopt naadloos in elkaar over..

Meer informatie volgt!!

Groetjes Daancomp

Laatst bewerkt:
Lijkt me een heel goed idee Daancomp!
Het is al laat maar je moet me morgen toch een uitleggen wat een livebox nou precies is.
Of je geeft een goede link.

Welterusten

Mooie 'Help' link geef jij :D
Jeetje, is wel mooi maar zit er dan ook een firewall in?

Jeps en niet eens zo slechte al het verkeer word geblokkeert alleen de dingen waarvan jij zegt die mogen door hebben toegang!

Ik heb hier op Helpmij iemand met zijn verbinding geholpen met zo'n livebox. Misschien was jij het wel :D
Welterusten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan