BrEeZeR
Inventaris
- Lid geworden
- 27 apr 2001
Hey,
Een jaartje geleden heb ik al zo'n topic aangemaakt, maar aangezien daar veel gechat en niet werkende foto's instaan maak ik een nieuw topic aan.
Het is de bedoeling om in dit topic je mooiste (digitale) foto's te laten zien zodat andere mensen hun mening erover kunnen geven (+ evt tips voor de volgende keer).
Zet bij het posten van de foto ook even de sluitertijd, ISO, diafragma en uiteraard het type camera erbij zodat het gelijk duidelijk is welke instellingen er gebruikt zijn. (Als de foto op automatisch geschoten is of je weet de instellingen niet dan hoeft het natuurlijk niet
).
Ik trap af :
Focuslengte: 20mm
F-nummer: 4
Sluitertijd: 1/160
ISO: 80
Focuslengte: 5mm
F-nummer: 3,7
Sluitertijd: 1/125
Is op automatische macro stand gemaakt, binnenkort nog eens handmatig voor meer scherptediepte.

Sluitertjd 1/400
ISO 80
F4
Helaas door het raam van een bus gemaakt...
Alles gemaakt met de Panasonic FZ3
Gelieve de foto's wel te resizen anders wordt de forum layout zo opgerekt
Greetz,
Dennis
Een jaartje geleden heb ik al zo'n topic aangemaakt, maar aangezien daar veel gechat en niet werkende foto's instaan maak ik een nieuw topic aan.
Het is de bedoeling om in dit topic je mooiste (digitale) foto's te laten zien zodat andere mensen hun mening erover kunnen geven (+ evt tips voor de volgende keer).
Zet bij het posten van de foto ook even de sluitertijd, ISO, diafragma en uiteraard het type camera erbij zodat het gelijk duidelijk is welke instellingen er gebruikt zijn. (Als de foto op automatisch geschoten is of je weet de instellingen niet dan hoeft het natuurlijk niet
Ik trap af :
Focuslengte: 20mm
F-nummer: 4
Sluitertijd: 1/160
Focuslengte: 5mm
F-nummer: 3,7
Sluitertijd: 1/125
Is op automatische macro stand gemaakt, binnenkort nog eens handmatig voor meer scherptediepte.
Sluitertjd 1/400
ISO 80
F4
Helaas door het raam van een bus gemaakt...
Alles gemaakt met de Panasonic FZ3
Gelieve de foto's wel te resizen anders wordt de forum layout zo opgerekt
Greetz,
Dennis
Laatst bewerkt: