Het instellen van zenders op zeer oude Audiosonic

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rabel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rabel

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2007
Hoi!

Na een verhuizing moeten de zenders opnieuw ingesteld worden. Ik heb er een aantal gevonden met gewoon zappen, en die goed ingesteld. Op een ander topic zag ik dat dit 'finetuning' heette, als ik me niet vergis.
Helaas mis ik nog een aantal zenders, waaronder ned 1,2,3. De afstandsbediening is (zoals je wel verwacht) aanwezig, maar de gebruiksaanwijzing niet. Het type van de tv is: Audiosonic KT-8842.

Is hier iets over te vinden op internet, hoe je de zenders reset? Heeft iemand een idee?
Bij voorbaat dank.

Jammer dat er niemand op het topic reageert, maar wel begrijpelijk omdat het zo'n oud ding is. Ik heb alle zenders met finetunen bereikt, behalve NED 1. Maar dat maakt in principe weinig uit, aangezien ik daar bijna toch nooit naar kijk.

Topic kan wat mij betreft gesloten worden, ookal is er geen antwoord.

oplossing

Mocht je nog een oplossing zoeken.

Zoek het kanaal van de zender op de website van je provider.
Na invoering van de regio waar je woont, zie je een kanaalnummer van de zender die je zoekt.

Start de functie programmeren op je tv/afstandbediening en voer dit kanaalnummer in.

Op de website staat bijvoorbeeld 10+ of misschien 12-. Bij plus moet je fijnafstemming omhoog blijven indrukken tot je de zender tegenkomt. Bij min druk je bij fijnafstemming omlaag in tot je de zender ziet.

Succes

Harlekijn

Ik weet niet of die na 2 jaar nog een oplossing zoekt maar wellicht hebben anderen er nog wat aan.
Gaat er nu een slotje op aangezien topic verder niet aktueel meer is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan