Het internet hapert bij de Xbox 360

Status
Niet open voor verdere reacties.

vince14

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2008
Hallo,

Het internet van de xbox werkt gewoon goed. Alleen wanneer er iemand anders op een computer op internet gaat, dan gaat mijn xbox van het internet af. Zelf heb ik al alle pc's & de xbox een standaard IP-adres gegeven &DNS-server. Daarmee komen ze allemaal appart wel mee op internet, maar als ze tegelijk gaan dan ligt de xbox er weer uit. De xbox en 2 computers zijn verbonden via dezelfde router.
Als je wat meer moet weten kan je het vragen.

Alvast bedankt,

wat voor router heb je? =)

Ik zal me vraag ook wat duidelijker proberen te vertellen.
Normaal kan ik gewoon Xboxen zonder probleem op het internet, alleen als ze op een computer in het netwerk gaan dan wordt ik er ineens afgekickt. En dan ga ik er weer opnieuw op en dan word ik er weer afgekickt.
Aan de internet snelheid kan het niet liggen aangezien we hier een 16 megabit/s abbo hebben(ook al haalt hij de 10 tot 12 megabit maar.).
En eerst dacht ik zelf dat het misschien een IP conflict was, vandaar overal een eigen vaste IP aan gegeven.
Trouwens heb ik ook al de poorten
TCP 80
UDP 88
UDP 3074
TCP 3074
UDP 53
TCP 53
open gezet in de firewall met het IP-adres van de xbox erbij.
De naam van de router is: Eminent EM4422

zitten er nog harde schijven/printers op het netwerk die je ook hebt aangesloten via je router? Het is nl. ook een idee om je xbox een IP te geven als 192.168.0.46 oid. Bij mij werkt ie dan wel...

Er is inderdaad een printer aangesloten ja, en de xbox heeft al een vast ip ingesteld, maar dat schijnt niet te helpen

ooh sorry, ik bedoelde dat je eerst een aantal ip's 'open' laat, en dan pas computers en printers en als laatste je xbox een IP te geven... dat werkt bij mij wel nl.! Ik kan de harde schijf van't netwerk nl. geen IP geven, schijnt niet mogelijk te zijn, en daarom pakt ie altijd't eerste IP... Dus probeer een van de laatste IP's =)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan