het internet van pc valt na een tijdje uit. windows 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

elwin55

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2015
Hallo,

Als ik mijn pc aanzet doet de internet het gewoon, als de pc een tijdje aanstaat doet het internet niks meer. eerst moet ik dan de pc opnieuw opstarten voordat het internet het doet, dit gebeurt telkens weer.
Met andere pc`s in huis heb ik geen problemen.
ligt dit aan de router of aan de pc?

of weet iemand waardoor dit kan gebeuren?

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet

Elwin Blaauwwiekel

Heb je de driver van je PC goed geïnstalleerd?

Kan je misschien ook de specs van je PC geven?

Heb je de driver van je PC goed geïnstalleerd?

Kan je misschien ook de specs van je PC geven?

ik heb niet veel verstand van computers, haha wat word er bedoeld met driver?

maar de pc was altijd goed, maar in eens kwam dit voor het beeld, "reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key" toen heb ik de schijf omgewisseld. toen was dat opgelost, maar de dag daarna had ik het probleem met de internet. kan dat hier aan liggen?

het is een terra pc volgens mij is dat deze weet ik niet zeker

TERRA PC-HOME 5100
Der TERRA Multimedia-PC in schickem Design in Hochglanzoptik mit riesengroßer Festplatte mit 2 TB Kapazität bietet jede Menge Platz für Fotos, Videos, PC-Spiele, usw.
• Intel Core i3 (4. Gen.) 4150 / 3.5 GHz (3M Cache) Prozessor
• Windows 8.1 64-Bit
• DVD±RW
• 4 GB RAM installiert
• 1 x 2 TB – Standard – Serial ATA-600 Festplatte
• AMD Radeon R7 240 Grafikprozessor

Mogelijk een warmte- of voedingsprobleem.
Overigens ga ik ervan uit dat je tijdens het gebruik van Internet 'zomaar' niets meer op Internet kunt, dus niet dat je de pc/laptop een tijdje hebt laten staan zonder actief iets op Internet te doen.

Tijs.

Overigens ga ik ervan uit dat je tijdens het gebruik van Internet 'zomaar' niets meer op Internet kunt, dus niet dat je de pc/laptop een tijdje hebt laten staan zonder actief iets op Internet te doen.

Tijs.

ja klopt wat jij zegt. als de pc op standby is geweest is er geen internet verbinding meer.

Ok, dus je vraag is anders:
Waarom krijg ik mijn netwerk-/Internetverbinding niet (automatisch) terug als de pc uit standby/slaapstand is gehaald?

Ik heb geen antwoord, maar doorgaans is het genoeg om in ncpa.cpl de gebruikte netwerkverbinding 1x aan te klikken, dan erop te rechtsklikken en Uitschakelen te kiezen. Dan weer 1x aanklikken, erop rechtsklikken en Inschakelen kiezen.

Tijs.

Laatst bewerkt:
bedankt hij lijkt nu opgelost, bij het opstarten heb ik op f2 gedrukt, daar kon ik instellen hoe hard het gekoeld moest worden.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan