• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Het laast geselecteerde pad.

Status
Niet open voor verdere reacties.

furgko

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
Berichten
5
Als toevoeging.

Als ik MS Excel zit of MS Word, vervolgens sla ik mijn file op. Stel dat ik hem opslaat bv
C:\Documents and Settings\Gebruiker\My Documents\Mijn ontvangen bestanden\Docs

Vervolgens stel ik ga verder in Word of Excel in een andere file die vervolgens weer wilt opslaan, zou het zo moeten zijn dat hij het pad al open heeft staan die ik voor het laatst hebt gebruikt.

Dus C:\Documents and Settings\FKoenders\My Documents\Mijn ontvangen bestanden

------------------------------------------------------------------------
Als ik in MS Excel of MS Word zit en open of save een file, dan zou het zo moeten zijn dat hij de laatst geselecteerde pad bij het saven van een bestand selecteert.

Volgens mij is dit een Windows instelling.

Hoe dit op te lossen?
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp je vraag/probleem niet helemaal (wat wil je oplossen)? Maar als je in Excel naar Extra gaat en dan kiest voor Opties en vervolgens naar het tabje Algemeen, kun je daar opgeven wat de standaard bestandlocatie is.

Volgens mij gebruikt excel die gewoon.

Bij Word kun je de standaardbestandlocatie op de zelfde plek vinden, dan echter onder het tabje Bestandslocaties (Beide Office versie 2003).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan