Het lint van de office programma's in html/css

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekvanoostnl

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2010
Dag,
Ik zoek eigenlijk het lint van de Office programma's in html/css. Of iets wat daar op lijkt/vergelijkbaar is.

Heeft er iemand een idee, waar ik zoiets kan vinden?

Alvast bedankt!

Het lint wat je vindt in de programma's als Word en Excel (vanaf 2007). Die zoek ik een html/css format, zodat ik die kan gebruiken in een webapplicatie..

Hoi Niek,
Poef! :shocked:
Het lint van de Office-programma's is niet alleen een afbeelding, maar een hele machinerie, en zo ongeveer de basis voor de bewerkingen die in Word enz. moeten plaatsvonden. Hoe dat in elkaar zit, kan je niet zomaar zien; want het zit verwerkt in de machinecode van de Office-programma's. Het lint zal ook niet "los verkrijgbaar" zijn, want Microsoft wil natuurlijk niet dat anderen een kloon van Word enz. gaan maken en op de markt gaan brengen...

Als je precies zoiets in een html-pagina zou willen hebben, moet je dat helaas zelf ontwikkelen: met alle bijbehorende functionaliteit (in javascript).
Een berekarwei waar je veel kennis voor nodig hebt! :rolleyes:

Nu weet ik niet precies wat je plannen zijn, maar je zou ook gebruik kunnen maken van een ingebouwde editor als de CKEditor; zie demo.
Dit is al een kant-en-klaar ding met knoppen en functies en al, die vergelijkbaar zijn met de zaken die je in het Office-lint vindt.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan